zaterdag 12 mei 2012

Nederland naar de klote met Mark Rutte

Doe 'ns normaal man!

"Doe jij eens normaal; denk je echt dat we het zonder de SATANISCHE Rooms katholieke Europese Unie kunnen stellen en zonder het vele GELD dat we via dat DUIVELSE VERBOND met die EU genereren?
Zowaar ik mijn ziel aan de duivel verkocht heb zal ik ervoor zorgen dat jouw partijtje tot op de laatste zetel afgebroken zal worden en dat de Nederlanders SLAVEN van de antichrist zullen gaan worden!"


"Niet minder, maar MEER islam in Nederland en de EU!"

"Zolang ik zelf maar mijn eigen gang kan gaan......ha ha ha!"

"Wie zegt dat ik een NWO-EU-agent ben?"

"Jullie zijn voorlopig nog niet van me af......laat de antichrist maar komen"

'Rutte gedraagt zich als wildebras'

 

Frontale aanval van Geert Wilders op premier Rutte

 

Roman Satanic E.U.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.