woensdag 20 juni 2012

Dwaalleraar alert

Ik wil deze zaak niet meer op mijn hoofdsite http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/ en daarom heb ik dit topic naar hier verplaatst. Er kan daar nog steeds worden gereageerd, maar reacties worden gemodereerd, en reageer onder je EIGEN echte voornaam, of de reactie wordt niet geplaatst, want ik ben Hans en als je reageert dan ben jij ook zo eerlijk en beleefd om dat ook onder je eigen voornaam te doen.

Ik heb wat scherpe kantjes van het originele bericht gehaald, omdat ik dat destijds schreef vanuit een bepaalde verbolgenheid die ik nu niet meer heb, omdat ik ook niet meer met de mensen te maken heb die me destijds het leven zuur probeerden te maken en die zich mede lieten inspireren door wat door Ed Meenderink wordt uitgedragen.
Alle reacties staan onder dat topic en zijn van deze hoofdsite verwijderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.