maandag 10 september 2012

Klemmende vragen over de wederkomst van Jezus en stemmen

Ik kreeg twee vragen van twee verschillende mensen over twee verschillende onderwerpen en hieronder staan mijn antwoorden:


"Mattheus 24:36 Maar wanneer dat allemaal zal gebeuren, op welke dag en welk uur, weet niemand.
Aangaande de dag: hiermee zal niet bedoeld worden de ma, di, woe, don. vr. za. of zondag
Het had ook niet genoemd hoeven worden op welke dag en welk uur, maar omdat dit WEL geschreven is
verwijst dit mijnsinziens naar een specifieke dag en een specifiek uur.
Wellicht zou dit een van de joodse feestdagen betreffen, Rosh Hashana (joods trompettenfeest) welke 2 dagen duurt.
Wat is jou gedachtengang hierover ?"

Lees: 

Hoe spoedig is 'spoedig'?

Bliksemsnel

Tweede vraag:

"Ik schreef je hieronder hoe ik tegenover stemmen sta.
Ik stem dus niet, maar in gedachten wel op de Koning der Koningen.
Hoe zie jij dat eigenlijk?"
(uit een eerdere e-mail) "...Men had het over stemmen op 12 september en er werd onderling aan elkaar gevraagd op wie men ging stemmen.
Ik zei dat ik daar niet aan meedoe maar dat ik stem op de Koning der Koningen.
Dat werd niet begrepen en ik moest uitleggen wat ik daarmee bedoelde..."

Opdat meerdere mensen mijn standpunt kunnen vernemen, en zoals de zaken staan: sinds 1815 en eigenlijk al daarvoor sinds 1795, toen de door de Jezuïeten gesteunde Napoleon Bonaparte ons land inpikte, wordt ons land achter de schermen bestierd door de Jezuïeten en de RK-satanskerk, en sindsdien leven we in de ILLUSIE van een parlementaire democratie en van een constitutionele monarchie, terwijl ons "koningshuis" zo NEP is als maar kan.
"Prins" Bernhard was een NAZI en zijn dochter is nu de "koningin der Nederlanden"...namens de RK-satanskerk.
Geen enkele partij heeft dat in de gaten of durft dat te benoemen, en alleen de partij van Geert Wilders komt in de buurt en ook wat kleine splinterpartijtjes.
NIEMAND kan echter veranderen wat sinds 1795 in gang is gezet en wat werd bevestigd in 1815.....behalve JEZUS CHRISTUS, dus ben ik het met je eens om NIET te gaan stemmen, want ons land is "Hemelland, waar Jezus woont in de Hemelstraat nr. 1 in het Nieuwe Jeruzalem".

2 opmerkingen:

  1. Aangaande Zijn komst: in een oogwenk, oftewel bliksemsnel dat is mij wel duidelijk, zo zal de bruid weggenomen worden voor de ogen van de ongelovigen.
    Thess.4:16 zegt, als het bevel klinkt, als een van de voornaamste engelen zijn stem laat horen en de trompet(bazuin) van God schalt (de bruid hoort dit alleen) zal de Here Zelf uit de hemel neerdalen. De bruid krijgt dus voor die bliksem snelle opname een sein dat het zover is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mee eens, maar hoe HEET JE?

    Als je echt voor JEZUS durft uit te komen, dan durf je ook voor je NAAM uit te komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.