maandag 3 september 2012

NASA LOOG OVER ALLES!...en de video MOON RISING is ook een LEUGEN

Dit plaatste ik eerder op mijn site:

In 1994 maakte de Clementine 1,8 miljoen foto’s van de Maan. Er werden verschillende soorten foto’s gemaakt waaronder ook kleurenfoto’s. 

Los gezien van het feit of we naar de Maan zijn geweest of niet, zijn we er zonder twijfel geland. Deze film gaat over wat er op ons stond te wachten en de leugens die vervolgens zijn verspreid.

Lees meer...

Fake moon man, Neil Armstrong has died

 

Ik had echter nog niet naar die film gekeken, maar inmiddels (grotendeels) wel en mijn oordeel over die video is vernietigend, want wat is het geval:

"Men" (de gestoorde geesten achter de NWO, misleid door satan) heeft in de gaten dat er steeds meer mensen zijn die zijn gaan twijfelen aan, of zelfs niet meer geloven in het SPROOKJE dat er ooit mensen op de maan hebben gelopen en nu komen ze met een nieuwe leugen: "we" (de mensheid) zijn wel degelijk op de maan geweest, maar de "schurken van de NASA en de VS-regeringen" proberen al tientallen jaren te verhullen dat er beschavingen op de maan zouden (hebben) bestaan en dat "dus" buitenaardse wezens en UFO's bestaan.

Raad eens in wiens belang deze LEUGEN is?

Uiteraard is dit in het belang van de 'vader der leugen', die alleen maar liegen kan, en dat is satan.

De reden dat ik in eerste instantie melding maakte van deze video en het artikel erover was omdat ik meende dat men op http://www.klokkenluideronline.nethttp://www.klokkenluideronline.net ook de mening was toegedaan dat de 'maanlandingen door mensen' NOOIT hebben plaatsgevonden en dat we destijds allemaal zijn voorgelogen, en de maker van deze video (Jose Escamilla) draagt op zich inderdaad uit dat de Apollo-missies NEP en een grote misleiding waren, maar vervolgens misleid hij op zijn beurt de mensheid middels zijn leugen dat "we misleid zouden zijn geweest aangaande een buitenaardse beschaving, die op de maan zou (hebben) bestaan".

Lees dit maar eens:

UFO Hall Of Shame : Jose Escamilla : Moon Rising 2012

Ik had natuurlijk beter kunnen weten, want dit was de bron van deze waanzin: niburu.co en een zekere 'Ko', die m.b.t. de Heer Jezus, de grootst mogelijke onzin uitkraamt op die site, maakte m.b.t. deze video wel een paar rake opmerkingen:

@ ” zijn we er zonder twijfel geland…”
oja joh…? :)
voor mindfuck / spin moet je bij (ex)NASA zijn en bij het Niburu kerkgenootschap natuurlijk…
eerst maar s begrijpen dat die NASA middels TV Fakery de mensheid deed geloven in een maanlanding
https://vimeo.com/48088943
de volgende laag is dan weer een spin daaroverheen…
triest zootje en triest zootje gelovigen…


Kortom: ervan uitgaande dat het topic op http://www.klokkenluideronline.net NASA-kritisch was en aansloot bij mijn eigen overtuiging dat we allemaal belazerd zijn door de NASA en de NWO-VS-regeringen m.b.t de menselijke maanlandingen (robot-maanlandingen hebben wel plaatsgevonden door de Russen en de Amerikanen), die dus NOOIT hebben plaatsgevonden, oordeelde ik dat het goed was om hier aandacht aan te besteden.

Toch heb ik geen spijt dat ik dat had gedaan, want onder dat topic las ik toch een paar interessante meningen, en middels dit nieuwe topic kan ik mensen nu waarschuwen tegen deze nieuwe leugen, die dus waarheid met leugen vermengt (wat satan altijd doet!) en mensen die God=JEZUS vrezen (een gezond en diep ONTZAG voor Hem hebben) worden door de Heilige Geest (= ook JEZUS) beschermt tegen deze leugen, die uit dezelfde koker komt als de leugen dat er ooit mannen op de maan zouden hebben gelopen vanaf 1969, maar zoals ik al zei, probeert men ons nu te laten geloven dat men dat deed om een zogenaamde realiteit te verhullen die toont dat er wel degelijk buitenaards leven zou bestaan.

Absolute KOLDER dus.

En nu ik toch bezig, wil ik nog iets rechtzetten:

Eerder plaatste ik dit topic (Obama Preparing for Total Takeover) over een interview van de omstreden Alex Jones met (gelovige in JEZUS) Steve Quayle, maar deze Steve Quayle is dan wel een medegelovige in JEZUS van me, en hij zegt interessante dingen o.a. over Obama en meer, maar hij gelooft in de LEUGEN dat Genesis 6 zou gaan over seksuele gemeenschap van gevallen engelen met vrouwelijke mensen, en eerder schreef ik daarover het volgende op mijn site:

De WAANZIN van seks met gevallen engelen


Wie dicht bij de Heer Jezus blijft, kan wel even door satan op het verkeerde been worden gezet, maar niet werkelijk worden misleid, omdat zo'n iemand alleen maar de Heer Jezus Christus vertrouwt en weet dat mensen van nature ALLEMAAL leugenaars zijn.


God waarachtig en ieder mens leugenachtig


Pas op met wat je van een ander sterfelijk mens aanneemt, en zeker via het internet, ook al is het internet tevens vaak de enige informatiebron die nog niet volledig in handen van satan is.

Het internet is van satan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.