zaterdag 6 oktober 2012

Alverzoeners zijn SATANISTEN - Alverzoening is SATANISME

Chainsaw beheading in Mexico

Ben je geïnteresseerd in deze "heilzame leer" en wil je je ook bekwamen in de alverzoening?

 

Op de site van een tot "vrouw omgebouwde man" kan je je "licht" opsteken.

 

Vermoord vandaag nog iemand, of vermoord jezelf, of doe iets anders wat je niet laten kan en waar je zin in hebt met je gestoorde kop....het maakt allemaal geen donder uit, want dankzij de alverzoening komt zelfs satan nog in de hemel, en zal hij JEZUS kussend in Zijn armen vallen, en omgekeerd, en iedereen liefhebben die hij ooit te walgelijk vond voor woorden...zelfs ik mag van de alverzoeners in de hemel komen, en ik ben dus als het ware hun beste vriend....sterker nog: van mij houden ze het allermeest, want ik ben volgens hun ERGER dan satan.

 

"Welk een rijkdom van LIEFDE en GENADE!"

 

Alverzoeners gaan niet mee met de opname

 

satan is een ALVERZOENER

 

[PDF] 

Vijftien strijdvragen van Alverzoeners beantwoord - Marc Verhoeven


 

1 opmerking:

  1. Tja, dit schreef ik in 2012...ik laat het oordeel over de alverzoeners vrolijk aan JEZUS over...

    Maar de leer van de 'alverzoening' komt rechtstreeks uit de koker van Satan!
    En Satan wordt NIET gered!
    Waarom niet?
    Omdat JEZUS zijn leven NIET voor de (gevallen) engelen gegeven heeft!

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.