donderdag 15 november 2012

De vervloekte computer - PROJECT L.U.C.I.D

De vervloekte computer - PROJECT L.U.C.I.D
Ik kocht in 2001 in een hobbyzaak een CD-rom die mijn interesse had, en dacht na aankoop van die schijf; "wat moet ik met dat ding, want ik heb niet eens een computer?"

En dus kocht ik -tot verbijstering van mijn vrouw- kort daarop een (nu hopeloos verouderde Pentium 1, 166 MHz, met Windows 95) tweedehandse PC, waar ik die CD-rom nog net op kon afspelen, gezien de specificaties van die CD-rom, maar daar was ik allang tevreden mee, want meer wilde ik aanvankelijk niet met dat kreng doen, en het internet interesseerde me in die tijd helemaal nog niet, vanwege alle horrorverhalen over virussen en duistere sites die een gevaar zouden kunnen zijn voor een gezond geloofsleven.


Ik was namelijk al jarenlang daarvoor ervan overtuigd dat de computer-technologie misbruikt zou gaan worden door de toekomstige antichrist, en ik had daarom instinctmatig een afkeer van alles wat met computers te maken had.
Toch kreeg ik de smaak te pakken van de PC, en na een behoorlijk lange aanloopperiode waarin ik de PC-techniek leerde kennen en ook me verdiept had in de werking van besturingssystemen, besloot ik in 2004 het internet op te gaan, al was ik daarvoor incidenteel bij vrienden wel eens het internet op geweest.

Wat ik sindsdien heb ontdekt op het internet had ik eerlijk gezegd niet voor mogelijk gehouden, want ALLEEN dankzij het internet kwam ik erachter dat bijvoorbeeld 9/11 een 'inside Job' was, en dat ik via de reguliere media was BEDROGEN.
Vele ontdekkingen heb ik gedaan via vele sites, en daartoe is het internet vooral zeer geschikt: als informatieopslagplaats die men VRIJ kan raadplegen zonder bemoeienis van criminele en misleidende overheden.

Toch zal dit "geweldige internet" gebruikt gaan worden om de mensheid massaal te KNECHTEN met als satanische doel om die mensheid VERLOREN te laten gaan, en daarom plaats ik de onderstaande verwijzing naar het -ietwat verouderde- artikel-uit 1996, dat toch nog steeds zeer veel actuele elementen omvat:

PROJECT L.U.C.I.D

The Beast 666 Universal Human Control System.

Auteur: Texe Marss.
--------------------------------------------------------------------
Hieronder volgt een samenvatting van Texe Marss boek: 'PROJECT L.U.C.I.D-The Beast 666 Universal Human Control System' verschenen in 1996. Voor de geciteerde bijbelteksten is gebruik gemaakt van de NBG- vertaling uit 1951. De oorspronkelijke Engelse teksten zijn uit de King James Version uit 1611 (KJV1611). (Vertaalde) tekst en afbeeldingen met toestemming overgenomen van "Power of Prophecy"


Below follows a summary (in Dutch) of Texe Marss Book: " Project L.U.C.I.D -- The Beast 666 Universal Human Control System.


.  PERRYSTONE ON ENDTIMES AND RFID CHIP . (VIDEO) Perry Stone/Youtube, 01 aug.


 Recente video van Perry Stone opgenomen tijdens de 'ALCC for Campmeeting Conference' in 2009 over de eindtijd en de onderhuidse RFID chip. Let o.a op het volgende citaat: "…but the administration wants this chip completed at the end of this year (2009 ) and by 2012 every American native born must have this implant for security reasons.'' (vert.: …''maar de (Amerikaanse) regering wil dat deze chip aan het eind van dit jaar (2009) gereed is en tegen 2012 moet iedere in de V.S geboren Amerikaan dit implantaat om wille van veiligheidsredenen hebben.'')
--------------------------------------------------------------------
 

2 opmerkingen:

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.