dinsdag 29 januari 2013

Efteling waanzin

@Andre Vergeer
28 januari, 2013 at 19:26

Wat je schreef is niet ondenkbaar in dit op leugens gebaseerde sprookjesland, en dan is Nederland openlijk (wat het verborgen al is) Rooms katholiek geworden met een Rooms katholiek staatshoofd met banden met de nazi’s van Zuid-Amerika waar Bernhard ook altijd zo gaarne onder ‘vrinden’ vertoefde …spekkie voor het bekkie voor paus Ratzinger en de zwarte paus Adolfo
http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2013/01/adolfo-rules-but-not-for-long.html

 @Stout

28 januari, 2013 at 20:58

Toch geloof ik dat de ergste psychopaat nog normaal kan worden, maar dan dient zo’n psycho wel de beste zielzorger te ontmoeten die werkelijk IN de menselijke ziel kan ingrijpen en die de aandrang tot het doen van misdaden vanuit misdadige gedachten en impulsen kan elimineren, en natuurlijk dient de patiënt wel zelf verlost te willen worden van datgene wat hem/haar tot zo’n monsterachtige persoon heeft gemaakt.

Er zijn duizenden getuigenissen van mensen bij wie dat is geschied en zo’n therapie gun ik Bea en haar maffe familie ook, want je zult toch maar ongevraagd geboren worden in een familie van psychisch gestoorden, aanbeden door massa’s mensen die zo mogelijk nóg gekker zijn en die je bevestigen in je Efteling-waanzin?

Ontmoet de therapeut en zie zijn resultaat:
https://www.youtube.com/watch?v=EWYuIe8ftHA


En onder het topic

WOENSDAG 10:00 BESLISSING LOT MICHA


schreef ik het volgende:

  • Ave Imperator, morituri te salutant
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ave_Imperator,_morituri_te_salutant

    Kop op Micha, doodgaan is het ergste niet; je ziel aan de duivel verkopen en je conformeren aan dit systeem is veel erger.

    P.S.M. Welbergen
    29 januari, 2013 at 14:31

    Mijn mening: HA HA HA!

    Koning Kroket…..die kende ik nog niet!

    Humor, beste mensen, is het STERKSTE wapen tegen het kwaad.

    satan: “zo Hanss, nou heb ik jou en ik ga je lekker langdurig martelen en daarna maak ik je dood!”

    Hanss: “Alweer? De plaat begint over te slaan, satan, en als je me doodmaakt doe je me juist een groot plezier, want dan hoef ik die rotkop van jou niet meer te zien!”

    satan: “Godverdegodverdegodverdegod!”

    Hanss: “Zie je wel dat je plaat begint over te slaan?”

  • Ha die Hanss,

    Als je dan daar boven aankomt, komt de afrekening:

    Jürgen von der Lippe – Hochwürden und die Abrechnung

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jGv1BJrz7Ug

    Groetjes Gretha.

  • Ja das war witzig, meine liebe Gretha!

    Ik schreef laatst nog op mijn site dat het net is alsof we nog in de Middeleeuwen leven…en dat is ook zo!

    Of dat we verzeild zijn geraakt in ‘Alice in Wonderland’ “Kop eraf!” “Kop eraf!”, en zeker sinds ik weet dat de islam van de zelfbenoemde pedo-profeet ook uit de koker komt van de Rooms katholieke ‘kerk’
    Roman Catholicism and Islam http://www.youtube.com/watch?v=epc9LjOpZFQ

    Als dat dan zo is, dan is geloven in wat ik geloof niet eens zo gek meer….of ben ik nu gek?…schiet mij maar lek…

    ff serieus en ontnuchterend: Micha is een bijna-Jood, zo bepaald door eeuwenoude rabbinale regels.
    Hij deelt dat lot met Vladimir Zjirinovsky (Edelstein), waarmee ik Micha geenszins vergelijk, maar ik heb ook een buurvrouw die dat lot deelt, met een Joodse vader en een niet-Joodse moeder.

    Micha ‘hoort er dus niet bij’, ook al is hij joodser dan menige ‘echte Jood’.

    Zo werkt dat ook door in zijn journalistieke loopbaan, want Micha is een echte journalist, maar hij ‘hoort er toch niet bij’ omdat hij ‘niet met de andere kindjes meespeelt in de zandbak’, doch eigenzinnig en apart op onderzoek gaat en zijn eigen ‘spel speelt’….en dat ‘moet worden afgestraft’.

    Ik kan daarin meevoelen, want ‘ik hoor er ook niet bij’ en dan ben ik ook nog eens in JEZUS gaan geloven…wat eigenlijk andersom is, en zie http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2013/01/help-mij-moet-ik-me-ook-van-kant-maken.html

    Dit is het ‘vrolijke liedje’ waardoor ik destijds in eerste aanzet tot geloof kwam: https://www.youtube.com/watch?v=LGneJyVSjCI

    Niet bepaald een gospel song, maar het laat wel zien dat mijn held geen middel onbenut laat om mensen te bereiken.

    Beste ‘Wajong’, je had het niet beter kunnen zeggen (in je eerste regel).


    Maar ik zei toch al dat ik ‘er niet bij hoor’, en dat is maar goed ook!

    Want stel toch eens dat iedereen van elkaar zou houden…daar moet een ‘zinnig’ mens toch niet aan denken?

    Om de moed erin te houden heb ik deze cover opnieuw geüpload: http://www.youtube.com/watch?v=PcB4Qhm8Zwg

    Bij voorkeur HARD afspelen (denk aan de buren en gebruik een koptelefoon)

    Vuile voet tussen de deur?

    Territoriumdrift?

    André, wordt er een regelduveltje in je wakker?

    Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!

    Waar ik ook maar mijn mening geef; altijd als men de naam J***S leest wordt de duvel kwaad.

    Wat zijn mensen toch kwaad op hun maker, die het beste met hun voorheeft.

    Maar daarom heb ik ook mijn eigen “Klokkenluideronline” om dat fenomeen aan de kaak te stellen.

    De grootste ellende onder de mensen komt omdat iedereen zich met iedereen bemoeit, en dat doen de mensenkinderen al vanaf dat ze uit de baarmoeder kruipen.

    Bemoeizucht is wat anders dan je bekommeren om een ander.


    Kijk, van dit soort reacties leer ik een hoop, namelijk dat de Rooms katholieke “kerk” er goed in geslaagd is om een totaal verknipt beeld te geven aan de meeste mensen aangaande mijn geloof.

    Eén van de belangrijkste thema’s op deze site is kindermisbruik/pedofilie, en die Roomse “kerk” lijkt dat wel uitgevonden te hebben, en het zou me niets verbazen indien zou blijken dat Joris D. of J. Demmink indirect verbonden is met die “kerk”, die niets anders is dan een dekmantel voor de meeste gruwelijke en misdadige maffiose organisatie op aard.

    Alle wegen leiden naar Rome, nietwaar?
    Vrijmetselarij, Bilderberg, Trilaterale commissie, Illuminati enz.

    Dat heeft dus NIETS te maken met waarin ik geloof….dat hebben mensen ervan gemaakt…onder influistering van Lucifer.

    Satanic Vatican – Full Length
    http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2012/10/satanic-vatican-full-length.html

    Over een MEGA-zaak gesproken.

1 opmerking:

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.