vrijdag 8 februari 2013

Endtime news - Eindtijd nieuws - slot

Ik heb geen behoefte meer aan het plaatsen van eindtijdnieuws onder deze rubriek, want ik volg de laatste ontwikkelingen in de wereld -en met name die in het Midden-Oosten- op de voet, maar ik acht het niet langer nodig om op mijn site te vermelden wat ik interessant en belangrijk vind aan bepaalde nieuwsberichten.

Help jezelf, en dit zijn wat linken naar sites die ik regelmatig volg:


Als er echt heel belangrijke ontwikkelingen zijn dan doe ik daar verslag van en/of geef ik daar mijn mening over.

2 opmerkingen:

  1. Beste Hans,
    Weet niet of je geinteresseerd bent in mijn decennia lange onderzoek over "het einde der tijden".
    Zo ja dan vraag ik je om een kijkje te nemen op www.wetenschap-eindtijd.com waar tevens een aantal video's en een blogje met honderden verhalen opstaan.
    Hier vindt je o.a. ook een aantal verhalen in relatie met de Bijbel en de zin van het geloof.
    Siegfried

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Siegfried,

    Dat jij interesse in me toont, en dat je fasoenlijk onder je ware identiteit reageert, heeft mijn interesse.
    Je reageert op iemand die sinds januari 1984 zich gekocht en betaald weet door het bloed van Jezus Christus, en die als zodanig God toebehoort, met wie Jezus Christus één is, en die deze God zijn Vader noemt.

    Ik heb al vluchtig wat van je gelezen en gezien, en als ik wat meer van je weet zal ik later daarop reageren.

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.