donderdag 14 februari 2013

Linken - Links

Dit is een oude lijst met linken naar diverse websites uit mijn punt.nl-tijd en origineel geplaatst op zaterdag 19 februari 2011 op http://xembryo.blogspot.nl/ en naar deze site overgeheveld.
Ik heb linken (URL's) die niet meer werken verwijderd of vervangen door een link naar Google.
Het kan zijn dat ik deze lijst bijwerk en dat ik hier linken bijplaats of verwijder.
Het is niet noodzakelijk zo dat ik het volledig eens zou zijn met wat gepresenteerd wordt op de sites waarnaar hieronder wordt gelinkt.
Ik heb ze ooit geplaatst omdat ik ze interessant vond, en ik pas altijd dit principe toe: "eet de vis, maar laat de graat liggen", ofwel; toetst alles (aan het woord van God) en behoudt het goede. (1 Tessalonicenzen 5:21)


handig
Verse A Day
Webhelpje


muziek

SAINT - Too Late For Livin'- (1989) FULL ALBUM - YouTube

ChristianClassicRock
old christian music

radio
GrootNieuwsRadio

weblogs
Atlas Shrugs
IkhoudvanJezusChristus
BIBLICAL APOLOGETICS - ICHTHUS Films
God is goed



internet
Brabosh
Israël volk van God
Bijbelschool @ Home
Willem de Vink
Bekijk het maar
Rapture Ready
www.waarheid911.nl
De Koning komt
Revolutietheorie


Christelijke links
Waarom Jezus?
Moments In Bible Prophecy
Assyrian Horn
Homepage Marc Verhoeven
News and Prophecy
Redding door Jezus
goodnewspost
Bijbels Panorama
Israël en de Bijbel
The Secret Behind Secret Societies
Wachter op de Muur
Genade en Bijbel
habakuk.nu
bijbelgelovende baptisten.
De Bijbel is Gods Woord
Eindtijd Informatie Web
false-teachers.com
Good News Post
Onderzoek 911
PEARL HARBOR
Tribulation.Com
Ik zoek God
Jesus is the ONLY way to heaven!
Jezus verlosser
Levensproblemen
Onze taal
The Way of the Master
False Prophets and False Teachers
All about God
Bijbel en Geloof
Christipedia
Eindtijd.nl
Het Woord
Jews for Jesus
Cutting Edge Weekly Newsletter
Evangelical Outreach
The Hal Lindsey Report
Informatie & Inspiratie
all about truth
Alles over God
Creation Science Evangelism
Israel & Palestijnen Nieuws Blog
Rapture Alert
Science Versus Evolution
www.GotQuestions.org!
Faith Freedom International NL
Bible Probe.
Lamb & Lion Ministries
Preken door Roy Davison
WWJD - What Would Jesus Do - Wat zou Jezus Doen
christian answers
islam comic book
masada2000
Prophezine
AE 9/11 Truth
escape all these things

Jesus Inside
Jezus komt
ntgreek
ontdek Jezus
Reddingsboei
Rejoice Now

sdnl.nl/tv

Het licht des levens

nieuws
We Are Change Holland
RIANOVOSTI
Politically incorrect
NIEUWS VAN DE NIEUWE MEDIA
Press tv

studie
Martie Dieperink

================

Om één of andere reden kan ik mijn linkenlijst niet uitbreiden op mijn thuispagina , onderaan de linkerkolom, en dus plaats ik hier de linken en in het vervolg de uitbreiding daaronder.

Linken-Links

Nieuwe linken New links:

DocKidds Watchman Channel

http://www.reformation.org/


http://www.letusreason.org/

http://rickrozoff.wordpress.com/

 

Continuing Counter Reformation

 

UNCENSORED HISTORY: Dark Chapters Of History

  

Beginning And End 

 

heisnear.com

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.