vrijdag 1 februari 2013

NEDERLAND NAAR DE FILISTIJNEN

NEDERLAND NAAR DE FILISTIJNEN

"Nederland kan de tyfus krijgen"

 

Nederland tevreden over democratie???

De slager (de overheid) keurt zijn eigen vlees 

 OM eist boete van hacker Krol

Dit noemt de satanische overheid hacken:

Krol heeft vijf tot tien dossiers met patiëntengegevens ingezien. "Of iemand medicijnen gebruikt, hiv-positief is, drugs gebruikt, ik kon het allemaal zien", zei Krol. Hij bracht zijn daad via Omroep Brabant in het nieuws. Hij wilde aantonen dat de website slecht beveiligd was.
Diagnostiek voor U deed aangifte voor computervredebreuk. Krol betreurt dat. "Als ik Diagnostiek voor U was geweest, had ik de tipgever bedankt en hem een bos bloemen gegeven. Daarna was ik het lek gaan herstellen en had excuses gemaakt aan alle patiënten", zei Krol tegen Omroep Brabant.


Nu ben ik geen fan van Henk Krol, maar wat hij gedaan heeft BEOORDEEL IK NIET als hacken.
De satanische overheid wil slechts een VOORBEELD stellen aan de 'gewone burger' door een 'hoge piet' op deze wijze aan te pakken, met als doel om te INTIMIDEREN en om te laten zien hoe MACHTIG het O.M. al is OP HET INTERNET!

Als sinds de Deventer moordzaak zeg ik publiekelijk: het O.M. is een STAAT in een STAAT

It is time, the world should know the true colour of Oranje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.