zondag 21 april 2013

BREKEND; Xander(nieuws) is de kluts kwijt






De kluts kwijtraken 

 

 

 

Wat is er met Xander aan de hand? Is hij opgestraald door een Ufo?

 

 

 

De reagluurders zijn overigens de kluts volkomen kwijt:

 

ik voel mij Moslim. Hoe kan ik officieel een moslim worden?Hoe de buitenwereld daarover zal denken interesseert me niet maar wat ik voel met Allah heb ik nog nooit gevoeld. Allah is groot.Ik wil ook alle dingen doen die goede moslims moeten gedaan hebben in hun leven zoals naar Mekka gaan, 5x per dag bidden richting Mekka enzo. Ik geloof dat de Islam de beste godsdienst is en dat Europa binnen enkele decennia volledig geislamiseerd zal worden, dat vind ik best goed. Moslimbroeders hebben elkaar altijd in nood.Ik voel me al een moslim maar hoe word ik dat ook officieel?

Semper paratus op 21-04-2013 21:21
@ WW3
Aanmelden bij een willekeurige moskee, je doet dan een soort inburgeringstest, je leert de belangrijkste woorden in het  A rabies, dat gaat over allah de allergrootste en dat hij de enige is. Weet niet hoe ver je wil gaan maar ze hebben ook goed spul om je baard sneller te laten groeien, en de bijpassende kleding is one size fits all. Succes!

 

BREKEND: de computer van Xander(nieuws) is stuk

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.