donderdag 18 april 2013

Wat mag wel en wat mag niet worden gezegd, en wie bepaalt dat?

Micha, ik stel me solidair met jou op, want je moet je verantwoorden omdat je IN EEN BEPAALDE CONTEXT hebt gezegd dat advocaat (van de duivel, zegt Hanss) Jan Vlug goedschiks dan wel kwaadschiks dient te worden uitgeschakeld wegens zijn kwalijke rol in de Marianne Vaatstra-zaak.

Goed, en dan nu ik: iedereen MOET in JEZUS CHRISTUS en zijn verlossende kruisdood geloven, zij het goedschiks dan kwaadschiks!


Goedschiks en vrijwillig, met als beloning genade en een nieuwe prachtige hemel en aarde en oneindige gelukzaligheid en liefde van God en van anderen met een onverwoestbaar en onsterfelijk bovennatuurlijk lichaam.

Kwaadschiks en onvrijwillig en gedwongen met als ‘beloning’ een altoosdurende DETENTIE in de poel van vuur, ofwel de hel in een afschuwelijke eenzaamheid, ook al is men daar met velen, en in een vreselijke geestelijke DUISTERNIS.

SLEEP ME MAAR VOOR DE RECHTER, KOM MAAR OP!

Want ik zei IEDEREEN, dus ALLE MENSEN, van staatshoofd tot zwerver!

Ik wil hiermee alleen maar het volgende zeggen: stel dat ik hier zou zeggen dat het hele koningshuis moet worden UITGEROEID, plus de regering en parlement, en verder iedereen die dit soepzooitje mogelijk maakt, wat dus het grootste deel van de Nederlandse bevolking is.

Stel dat ik dat zou zeggen en daartoe zou OPROEPEN.

Is dat dan een misdaad?

Heb ik werkelijk de macht om anderen zo GEK te krijgen om dit uit te voeren, en zou ik die overtuigingskracht inderdaad hebben, ben ik dan verantwoordelijk voor wat andere individuen doen?

Als ik zeg; “vermoord alle corrupte rechters in dit land!”

Ben ik dan verantwoordelijk voor de daden van anderen die dat dan vervolgens doen?

“Sla alle pedofielen met een MOKER hun hersens in!”

“Schiet elke politieagent die maar vuil naar je kijkt dood, voordat hij of zij de kans krijgt om jou dood te schieten!”

“Omgord jezelf met explosieven, en blaas jezelf en iedereen op die maar een beetje moeilijk tegen je doet!”

Mag dit worden gezegd, of is dit strafbaar en wie bepaalt dat?

“Vermoord alle ONGEWENSTE ONGEBORENEN, en doe dit op de MEEST GRUWELIJKE MANIER!”

Mag dit worden gezegd en is dit normaal?

JA, dat is “normaal”, want abortus provocatus, de meeste LAFFE MOORD ALLER TIJDEN, is volkomen ‘LEGAAL’ in dit land!!

“Vermoord iedereen die naar de dood verlangt, indien zo’n persoon de macht niet heeft om ZELF-MOORD te plegen!”

Mag dit worden gezegd?

JA HOOR, want ‘euthanasie’ is volkomen ‘LEGAAL’ in dit land!!

Als het maar door een ‘deskundige moordenaar’ (arts) geschiedt!

Neuk mekaar in elkaars reet, en zuig mekaar aan elkaars lul, als mannen onder elkaar, en noem dit een huwelijk en geef mannen die dit doen tevens het RECHT om kinderen te mogen adopteren, die het resultaat waren van hetero-seksuele activiteit.

Lik elkaar als geile dieren aan elkaars kut en bewerk elkaars lichamen met andere beschikbare lichaamsdelen als vingers en vuisten en wat niet al en met ‘seksspeeltjes’, als vrouwen onder elkaar, en noem dit een huwelijk en geef zulke mensen het RECHT om kinderen te mogen adopteren, die het resultaat waren van hetero-seksuele activiteit.

Mag dat allemaal, en is dat normaal en mag ik dat zeggen?

JAZEKER, want het ‘homohuwelijk’ is wettig geregeld in dit land, en wie homo’s discrimineert (onderscheid maakt met hetero’s) wordt vervolgd.

“Verhuur je lichaam voor geld ter wille van andermans seksuele lusten en betaal daar belasting over ten gunste van de hele gemeenschap!”.

Is dat normaal en is dat een ‘vak’, een ‘beroep’?

WEL ZEKER, want in dit land is dat allemaal keurig bij wet geregeld.

“Verbied bij WET allerlei soorten ‘geestverruimende middelen’, maar GEDOOG het in de praktijk!”

Is dat normaal, en mag dat worden gezegd?

Ja HOOR, want zo gaat dat in Nederland, en verder mag men volkomen legaal zich klem zuipen, als men de staat maar belasting betaald over de aangeschafte alcoholische genotsmiddelen, en indien men maar niet in kennelijke staat deelneemt aan het verkeer als automobilist of als bestuurder van een ander vervoermiddel.

“Verbied het boek (dat niet door hemzelf maar door een ander is geschreven: http://tinyurl.com/co7q424) “Mein Kampf”, maar acht het volkomen normaal dat een boek, dat nog veel meer oproept tot JODENHAAT, CHRISTENHAAT, ANDERSDENKENDENHAAT, VROUWENHAAT, MENSENHAAT, vrijelijk kan worden verspreid en waaruit mag worden ‘gepreekt’ in imitatie-kerkgebouwen die moskeeën heten, of via andere kanalen en middelen!”

Mag dat en kan dat?

NATUURLIJK kan en mag dat in Nederland!

De koran roept op tot MASSAMOORD op ALLE NIET-moslims, maar dat is VOLKOMEN LEGAAL!

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Micha, sterkte met je zaak!

Vlugge Jan, advocaat van de duivel

 

Satan over abortus (provocatus) - Satan about abortion

 

Dwalingen van onze tijd: homofilie

 

Theelichthoudergooien contra abortus provocatus en euthanasie

 

Het probleem is niet de islam, maar satan


Obama's hero and of a BILLION others

 

The religion of TERROR

 

Obama's Hero; The Perfect Man of Islam

 

Concentratiekamp aarde met kampbeul satan onder supervisie van JEZUS de JOOD, die GOD is

6 opmerkingen:

  1. Ik heb er gelijk maar weer een topic van gemaakt op mijn site:

    Wat mag wel en wat mag niet worden gezegd, en wie bepaalt dat?
    http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2013/04/wat-mag-wel-en-wat-mag-niet-worden.html


    Hanss
    18 april, 2013 at 13:07

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hans, wil je m'n commentaren over godsdienstvrijheid en genetische homoseksualiteit zo mogelijk hierheen verplaatsen? Passen er beter bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Wat mag wel en wat mag niet worden gezegd, en wie bepaalt dat?"

    Dat is heel simpel: de wetgever en de rechter. Zie de grondwet, artikel 7. "Behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet" betekent dat o.a. niet mag:
    belediging, smaad, smaadschrift, laster, bedreiging, opruiing, aanzetten tot haat (vergeet ik nog wat?).

    Micha Kat heeft willens en wetens smaadschrift en laster gepleegd, en is daar, naar mijn mening volkomen terecht, voor veroordeeld (en door de civiele bevolen de rotzooi te verwijderen, maar dat negeerde hij: dus dwangsommen, ook geheel terecht).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In een RECHTELOOS land als Nederland geldt of het recht van de sterkste, of men is wijzer en men wendt zich tot Gods verordeningen.

      God=JEZUS is de HOOGSTE RECHTER, en aardse rechters zijn zelf CRIMINELEN die zonder de genade van God in JEZUS Christus voor altijd in de poel van vuur zullen verdwijnen!

      Jij staat aan de kant van deze CRIMINELE OVERHEID, en ik sta aan de kant van het ENIGE RECHT en de enige rechter: JEZUS Christus.

      Wat jij vindt over aards-rechterlijke uitspraken m.b.t. Micha Kat is jouw mening: die mag je hebben.

      Verwijderen
  4. Ruud, dat gaat niet zo soepel op een weblog van Blogger, dus daarom doe ik het zo:

    Zie hier de eerdere reacties van Ruud Harmsen over godsdienstvrijheid en (volgens hem) "genetische homoseksualiteit":

    Klik

    Klik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dennisthemenace
    18 april, 2013 at 16:18


    Ik KAN helemaal niemand ‘bekeren’ en ik WIL ook helemaal niemand bekeren, maar ik kan NIET loochenen wat ik weet sinds God mij heeft gered door mij geloof te hebben GEGEVEN!!!! in ‘de man van Nazareth’.

    Dus geef God de ‘schuld’ dat ik geloof, want ik vroeg er niet om!

    Ik ben het er echter wel mee eens wat God me duidelijk heeft gemaakt sinds ik zo “gek” werd om in Hem te gaan geloven.

    Vanavond komt Jan Vlug bij Pauw en Witwasman zijn leugens verder uitdragen.

    Hanss
    19 april, 2013 at 1:34

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.