zondag 23 juni 2013

Rutte en een apart verhaal



Dit verhaal interesseert me niet zo, maar wel wat hieronder staat, wat afkomstig is uit de reacties onder dit topic op PowNed;




lekker dan | 23-06-13 | 12:46 | niet ok!
En dat ie weer naar het mediapark gaat?
Dan behoor ik tot het gedeelte dat het niet erg zou vinden als het voltallige kabinet met een touringcarbus het ravijn in zou storten. En als doodwensen niet is toegestaan zou ik er ook vrede mee hebben als ze met z'n alle met het regeringsvliegtuig neerstorten op een onbewoond eiland om pas over 8 jaar terug gevonden te worden. En als we Ruute en Samsom over 8 jaar totaal verwilderd terug vinden zijn we uit de EU en uit de Euro zijn gestapt en daar ook niet meer aan meebetalen en het weer goed gaat met Nederland. * verder wensdromen doet *
Dit heb ik destijds geschreven:
Zie hoe de overheid jullie rechtse mensen voor de gek heeft gehouden, jullie trapten er allemaal in, zo zeg ik je dat jullie hele facisme, racisme, en andere haat, ook weg komt van de overheid, het is jullie aangeleerd als kleine hondjes. Wat je verder met de volgende informatie, moet je zelf weten, van mij part vegen jullie je eigen kont er mee af, het is gewoon het verhaal in een heel ander perspectief.

Lees hier verder...

Fortuyn moest gewoon op 'verzoek van de VS' uit de weg geruimd worden, en de VS wordt gecontroleerd door het Vaticaan en de Jezuïeten.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.