woensdag 31 juli 2013

Lammert is niet meer...


Onlangs vernamen we dat Lammert zelfmoord had gepleegd.

Hij had het gevecht tegen de drank en zijn innerlijke woede verloren en hij sneed zichzelf open en bloedde dood.


Een tijd daarvoor had hij al een poging ondernomen door dwars door zijn grote (dubbelglas) raam te zijn gesprongen van zijn flat, na een aanloop, om vier verdiepingen lager op ruime afstand van de flat op het bevroren grasveld terecht te zijn gekomen.

Hij lag plat op zijn buik en zijn aangezicht, en ik dacht eerst dat hij er was geweest...maar hij bewoog en leefde nog!

Later bleek dat hij slechts een ingeklapte long had en wat kneuzingen, en dat hij het dus wonderwel had overleefd.

Mijn geliefde heeft hem meermaals van de Heer Jezus Christus verteld, en ik maakte hem ook duidelijk dat het een Godswonder was dat hij het had overleefd, maar ook andere gelovigen in JEZUS hadden hem in het verleden verteld van het evangelie.

Maar Lammert was van binnen kapot en hij kon de drank niet laten staan omdat hij zoveel woede in zich had.....en daar had een sinister persoon alles mee te maken.....

Onlangs is het hem dus toch 'gelukt' en op een bloederige wijze.

Satan had er weer eentje te pakken!

Hij is reeds begraven en zijn flat is inmiddels leeggehaald.

Waarom vertel ik dit?

Mocht je dit lezen en geplaagd worden door zelfmoordgedachten; DOE HET NIET EN GA NAAR JEZUS TOE!

Want als je je leven wilt vergooien, waarom dan niet aan JEZUS?

Hij wil dat leven van je graag hebben!

Wat heb je te verliezen?

Je kunt er ALLES mee winnen!

Nederland verovert Europa met ZELFMOORDlied

 

Ik ben dood geweest, en zie, Ik ben levend tot in alle eeuwigheden

1 opmerking:

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.