donderdag 19 september 2013

Gristenen met een dubbele agenda

Klik op afbeelding om te vergroten

En ja hoor, ik liep weer eens tegen religieuze 'gristenen' aan, die me blokkeerden onder de video Evolution Vs. God  nadat ik blijkbaar dingen had gezegd die volgens deze gristenen niet door de beugel konden, terwijl onder die video satanische idioten de meest godlasterlijke dingen mogen zeggen, maar daar viel de moderator blijkbaar niet over.

Ach het lijkt op een herhaling van mijn ervaringen op Xandernieuws in het verleden, waar ik officieel slechts ongeveer zo'n zes maanden heb gereageerd, en daarna nog een lange tijd, maar onder een paar andere namen.


Maar ik had inmiddels mijn eigen webstek (eerst op punt.nl en later op Blogger) waar de 'gristenen' me nog lange tijd bleven achtervolgen met hun religiositeit en hun aanklachten en gezeur, ook al heb ik ook heus wel positieve ervaringen met medegelovigen in de Heer Jezus Christus-God-de Bijbel.

Vervolgens besloot ik alleen nog maar mensen toe te laten op mijn site die zo wellevend willen zijn om minstens onder hun eigen voornaam te willen schrijven, of anders bereid zijn om achter de schermen te zeggen hoe ze echt bij voornaam (of desnoods met de hele naam, maar dat hoeft- en moet niet) heten, i.p.v. te reageren onder een alias.

Op YouTube doen ook hele volkstammen mee onder aliassen, al zijn er ook mensen bij die onder hun eigen naam schrijven, maar de persoon die me onlangs blokkeerde onder (nota bene!) een "christelijke video" was te beroerd om niet alleen niet te reageren op mijn interne mails, maar ook om zijn naam te noemen toen hij me het volgende schreef (zie het vette gedeelte):


From:
Hans S
thewayofthemaster


Hi,

As requested I've taken the video down, but not because I agree, but because I'm sure you would have complained to YouTube about my re-upload of your video, and then YouTube would have taken my channel down.

You cooperate with the FBI, being a CRIMINAL organisation, serving the interest of the Vatican, just like the CIA and the NSA and the American government.
NAZI-America http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/search/label/NAZI-America

I'm sure it also has to do with MONEY, but I only used 'my' video in my discussions on YouTube (see; Evolutionists Get Owned By Creationists on BBC TV Show http://www.youtube.com/watch?v=4sP63mfn0gg ) as a reference, after YOU had blocked me (without a warning in advance) from making comments under the video 'Evolution vs God'.


I've asked you TWICE why you had done this, in the name and authority of my Lord JESUS Christ, but you refused to answer me, and you also refuse to mention your name.


Your name is not 'thewayofthemaster' and you're certainly not good propaganda for the way of the master JESUS Christ by blocking a follower of JESUS Christ without prior warning.

Now, I'm (unfortunately) familar with this kind of behavior by 'christians', so I'm not surprised.


The video 'Evolution vs God' is a good video, and I'll use it as a reference, like I did before, BEFORE you had blocked me, and that was the reason why I had re-uploaded it, because I didn't want to point to a video, run by a webmaster/moderator who had blocked me.


So thanks, but no thanks!

My 'boss' is JESUS Christ, and He advised me to take the video down, in order to avoid being prosecuted by 'christians'.

Revelation 21,8 But for the cowardly, unbelieving, sinners, abominable, murderers, sexually immoral, sorcerers, idolaters, and all liars, their part is in the lake that burns with fire and sulfur, which is the second death.”

JESUS is LORD!

REPENT!

Hans, from the Netherlands




=====================
thewayofthemaster
Subject:

Date:

09/19/13
Message:


Hi,

Thank you so much for supporting us by re-posting/uploading our film, "Evolution vs. God." We appreciate your support and are encouraged by your zeal! However, as a policy (it's on the opening FBI Warning screen) we ask that others not upload to YouTube or elsewhere our videos.

Our hope is to point everyone to our ministry YouTube channel to enhance our impact (EvG is freely viewable on our YouTube channel). Sending everyone to our ministry YouTube page helps expose others to our other free videos, as well as having all of our views, likes, comments, etc. in one place helps to concentrate and increase our reach.

Please feel free to use the YouTube sharing options to embed any video on our YouTube page to your Facebook or blog. You can also "favorite" any of our videos on your own YouTube channel to help spread the word.

We would appreciate it if you could take down the video(s) you have online as soon as you're able.

Thank you again! =)


Kortom: ik maak me geen enkele illusie over vriendschap met 'gristenen' en ik geloof dat mensen pas echt eerlijk en aardig en vriendelijk tegen elkaar zijn als ze bij JEZUS in de hemel zijn....alleen is de vraag...als ze dat hier op aarde al niet klaarspelen, wat hebben ze dan in de hemel te zoeken?

Maar dat laat ik aan mijn 'baas' JEZUS over die zei:

Matteüs 22,14

Want velen zijn geroepen, maar weinigen uitverkoren.


En ach....het is die Amerikaanse 'gristen' vergeven, want die doet ook maar wat.

En nog wat: mensen ga alsjeblieft NIET in JEZUS geloven vanwege mensen, maar doe het gewoon om JEZUS' wil en voor jezelf!

GEEN MENS kan een ander mens redden: ALLEEN JEZUS!


Richard Dawkins' Dirty Little Secret



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.