dinsdag 10 juni 2014

Hebt gij soms een arm als God, en kunt gij donderen met een stem als Hij?

De 'geest van de Paus' gaf zijn 'zegen' en wekte Gods toorn op




Exodus 9,23
Toen strekte Mozes zijn staf uit naar de hemel, en de HERE liet het donderen en hagelen, vuur schoot naar de aarde, en de HERE deed het hagelen over het land Egypte.

Job 40,4
Hebt gij soms een arm als God, en kunt gij donderen met een stem als Hij?

De laatste keer dat ik op Pinkpop ben geweest was in 1983, het jaar voorafgaand aan mijn definitieve overgave aan de Heer JEZUS Christus.

Ik zal dus de laatste zijn om iemand te veroordelen die naar dit festival (ging) gaat, maar opvallend was het dit jaar wel hoe Gods natuur tekeer ging op de slotavond van dit festival, en dat bracht me tot het maken van dit topic, wat benadrukt hoezeer God zelf de DONDER en BLIKSEM gebiedt zo Hij dat wil.

Het is een WAARSCHUWING aan ons sterfelijke mensen dat we in een FLITS er kunnen zijn geweest en dat dan in één keer een einde kan zijn gekomen aan alle OVERMOED en HOOGMOED.

Natuurlijk wil God-de Heer JEZUS niet dat ook maar één mens verloren gaat en niemand sterft buiten zijn planning om.

God zegt nooit: "hé, er is weer iemand overleden...dat had ik niet voorzien..."

Nee, God weet alles en voorziet alles en niets gebeurt toevallig.

Dat vreselijke onweer van 9 juni 2014, met o.a. dodelijke slachtoffers in Duitsland, was GEEN TOEVAL!


Pagina's die ik heb bekeken toen ik dit topic maakte:


Bliksem pinkpop


Pinkpop beveiligd tegen blikseminslag



Pinkpop



Metallica op Pinkpop: donder en bliksem na het noodweer



FOTO'S: Snikheet Pinkpop losgebarsten



Het Maltezer kruis



De extreme Eed van de Jezuïeten
Mantelorganisaties van Rome


Gangbanksters… de paratroepen van de elitocratie…


Maltese cross


1 opmerking:

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.