donderdag 5 februari 2015

Willem-Alexander, Kalief van Nederland





Allereerst de Paus:
U zag me moeder al, maar daarnaast hep ik natuurlijk ook veel steun gehad aan wijlen mijn opa



Ik besloot eerst wat inspiratie op te doen:
Maar deze ervaring gaf me toch wat betere ideeën:
Al zag ik ze daarna wel vliegen....
En ik ging er nog een nachtje over slapen...
En na wat probeersels...
Wellicht wat overdreven...
Dit ook....
Kreeg ik de smaak te pakken....
Máxima ook...
Ja, dit was het helemaal!
 Nu was ik klaar voor het moderne Koningschap!
Dit gaat 'm dus worden, mensuh...
Me moeder is er ook blij mee...



1 opmerking:

  1. Moslims zijn NIET kogelvrij, en dood gaan ze ook allemaal VANZELF, dus wees NIET bang voor die lui.

    Simson wist in zijn tijd wel raad met zulke lui, en God=JEZUS gaf hem zijn macht en kracht....

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.