zaterdag 14 maart 2015

Help ons uw account te bespioneren namens de CIA-NSA

Originele breedte van de afbeelding (toevallig, want het is een screenshot) 666 pixels


Ik heb hier al eerder eens aandacht aan besteed, maar elke keer als dit gebeurt wordt ik eraan herinnerd dat mijn site via NAZI-Amerika gepubliceerd wordt, waar de Vaticaanse NWO het verst is doorgevoerd, maar wat ook bijna direct gevolgen heeft voor de ROOMSE-EU, waar Nederland een provincietje van is geworden, want NAZI-Amerika en NAZI-Europa is één pot nat.

Hoe werkt de TOTALE ROOMSE NWO?


Net als een MAFFIA-organisatie.

Eerst slaat een huurling van die club je in elkaar, en daarna komt een 'vriendelijk' persoon namens diezelfde club je 'bescherming' aanbieden, waar je dan wel een zekere prijs voor moet betalen, zoals je vrijheid opgeven.

Zo doet SATAN dat al duizenden jaren, want hij bedient zich altijd van criminele machthebbers die in zijn macht zijn.

Ik HOEF helemaal niet een website via Google te hebben, dus ik doe het mezelf aan, en dat geldt ook voor mijn YouTube-'kanalen' en mijn gekoppelde (ongevraagd, maar dat heeft dictator Google zo geregeld) Google+ accounts, maar zolang ik nog een zekere vrijheid heb, maak ik daar gebruik van.

Satan MAG namelijk van God lopen ETTEREN op aarde, en ik MAG TERUGSLAAN op een geestelijke manier, want dat deed JEZUS zelf ook, die zelf (omdat Hij God is en als mens op aarde kwam) deze wereld heeft VERVLOEKT en dus ZELF de 'spelregels' heeft opgesteld.

Gelukkig komt Hij eraan om aan dit 'SPEL' een einde te maken, want ik begin het persoonlijk ook zat te worden, want ik weet het nu wel.

Zalig de doden en de ongeborenen want zij zijn zich van dit spel niet (meer) bewust, ofwel hun 'spel' is uitgespeeld.

Ach ja......



Google weet wat goed voor je is

 

 

En daar heb je dat SATANISCHE Google weer...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.