zondag 14 juni 2015

LANDVERRADERS! - Mussert vanuit het DODENRIJK

"Zo, dus ik was een LANDVERRADER en daarom werd ik als een BEEST geëxecuteerd?"

"Ja, ik kan niet ontkennen dat ik Hitler de hand heb geschud, maar dat hebben er wel meer gedaan en die zijn niet geëxecuteerd"

Klik op de afbeelding om te vergroten

"Maar hoe staat het met de HUIDIGE generatie LANDVERRADERS en hun voorgangers tot aan (zeg maar) 1945?"

"Die lopen allemaal nog vrij rond!"

"Even tussendoor: deze foto laat goed zien in welke opdracht Hitler handelde: namens het VATICAAN!
Maar hij was wel zo sluw om NIET met de Paus (Pius XII) op de foto te gaan, al denk ik dat hij helemaal niet sluw was, maar dat hij dat gewoon niet deed omdat de Paus zo sluw was."

"Moet je onderstaande GEK zien: de ERGSTE huidige LANDVERRADER, maar geëcexuteerd wordt hij niet..."



"Deze figuur is net zo erg!"





"En deze halve gare en dochter van een SS-er is in feite nog steeds de baas van Nederland, namens het Vaticaan, maar geëcuteerd wordt ze niet"


"Lekker handjes schudden met de Paus, MAAR DIE SCHOFT IS NOTA BENE DE ANTICHRIST! En ik kan het weten, want ik zit in het dodenrijk in afwachting van het Laatste Oordeel".


 "En moet je deze twee IDIOTEN zien! Fijn ZAKKEN VULLEN namens het ROOMSE VATICAAN, en ondertussen Nederland VERRADEN aan de DUIVEL".

"Ach zo kan ik wel doorgaan..."




"Maar ondertussen is de ware god van de Roomse kerk, LUCIFER!"





"LANDVERRADERS! SCHOFTEN! JULLIE TIJD KOMT NOG WEL! Wacht maar totdat je net als ik in het DODENRIJK zit!"


"Wat een schatje. hè?"  'ROOMSE SLE..... nee laat ik netjes blijven"







1 opmerking:

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.