dinsdag 13 oktober 2015

Eindtijdberichten 60 End Time Messages

Eindtijdberichten aangaande 
de wederkomst van
Jezus Christus naar Israël
End Time Messages concerning
the Second Coming of
Jesus Christ to Israel
 Druk op de End-toets om snel naar beneden te gaan op deze pagina
en klik daarna onder het reactievenster op Meer laden... mocht het topic zijn volgelopen met bijdragen

http://3.bp.blogspot.com/_RkoA9trZlKE/TRBW6NhP8eI/AAAAAAAAACM/LFlo08CTrk0/s1600/israelsatt.jp

Plaats onder dit log eindtijdberichten om elkaar te informeren over profetische ontwikkelingen m.b.t. Israël en wat daar direct en indirect mee te maken heeft.  Geen geklets dus, maar info waar iedere eindtijdgeïnteresseerde, die uitziet naar de wederkomst van Jezus Christus naar Israël en deze wereld, wat aan heeft.
Ga naar

Eindtijdberichten opinie 

voor reacties op eindtijdberichten  

 

 Vanwege de RAMPZALIGE browser van Microsoft, Internet Explorer, of Internet EXPLODER, kan ik op mijn site onder elk topic maar 200 reacties (laten) plaatsen want dan heeft Blogger het zo gemaakt dat de vervolgreacties verder gaan op een subpagina die in Internet Explorer bereikbaar ZOUDEN MOETEN zijn indien dat ding werkte zoals het hoort, maar dat doet die browser niet, want als je onder de laatste reactie klikt op "Meer laden..." dan verschijnt de tekst "Wordt geladen...", maar dan gebeurt er NIETS!

GEEN ENKELE ANDERE BROWSER heeft problemen met mijn site dan ALLEEN Internet Explorer, en ik heb mijn tests gedaan met de allerlaatste browser van Microsoft!


HELAAS gebruiken de meeste mensen (uit gemakzucht of uit onwetendheid) die KROMME browser van Microsoft, en ik geef toe dat de letteropmaak van die browser mooier is dan die van (bijvoorbeeld) Firefox of Google Chrome, maar internet gaat over informatieoverdracht en als dat niet mogelijk is met een kromme browser die wel mooie letters weergeeft dan is het WAARDELOOS.


Maar ter wille van al diegenen die toch liever een KROMME en SLECHTE browser gebruiken als Internet Explorer dan al die andere browsers die BETER zijn, maak ik speciaal voor hun een nieuwe "Eindtijdberichten"-topic aan opdat de belangstellenden van mijn site Eindtijdberichten kunnen blijven volgen.

 

Eindtijdberichten 59 End Time Messages

200 opmerkingen:

  1. Did Obama Bomb Doctors Without Borders for Opposing TPP? http://sgtreport.com/2015/10/did-obama-bomb-doctors-without-borders-for-opposing-tpp/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dirty Obama's ISIS, on behalf of the SATANIC Vatican!

      Verwijderen
  3. Geert Wilders:

    Voorzitter,

    Genoeg is genoeg. Miljoenen mensen in dit mooie land zijn het spuugzat. Ik ga u vertellen waarom. Heel veel mensen stuurden ons hun verhaal naar ons toe.
    En een aantal van die verhalen ga ik voorlezen. Daar ga ik mijn termijn voor gebruiken. Verhalen die u niet in de krant leest. Waar de Minister-President niet over spreekt. Waar het COA over zwijgt. Het verhaal van de gewone mensen in Nederland.

    En ik begin, mevrouw de voorzitter met een bericht van een mevrouw van 80, die zegt:
    “Dag Geert, ik ben tachtig jaar oud. Ik heb één dag geholpen in de Amerikahal in Apeldoorn. Maar nooit weer. De asielzoekers trappen er rotzooi. Als ze een jack krijgen als tweede jas, niet van nieuw te onderscheiden, dan is het: ‘No, not new!’
    Ze hebben een grote bek. Ze hebben commentaar op het eten. En ze krijgen in één keer net zo veel vlees als ik in een week krijg en ze gooien alles weg.”

    Een meneer uit Oude-Pekela, mevrouw de voorzitter:
    “Hier bij ons in Oude-Pekela, heel veel overlast. Dronken asielzoekers vallen regelmatig jonge kinderen lastig. Jonge meisjes worden onzedelijk betast. Staan in het openbaar hun behoefte te doen.”

    Een mevrouw zegt:
    “Ik was afgelopen zondag in een supermarkt. Ik ben drieënzestig jaar. Ik rij door mijn ziekte in een scootmobiel door een supermarkt en er was een grote groep asieljongeren aanwezig. Drie van die gasten kwamen mijn kant oplopen en wilde dat ik voor ze opzij ging, wat ik weigerde. En toen stak een van hen zijn middelvinger op en een ander maakte een snijbeweging langs zijn keel. Een van die knullen liep tegen mijn scootmobiel op, waardoor mijn spiegel naar binnen boog. Hij draaide zich om en kwam met opgestoken vuist mijn kant op. Nou meneer Wilders, ik kan vertellen dat ik verstijfd zat te wachten wat er ging gebeuren. Ik heb me omgedraaid en heb met grote spoed de winkel verlaten.”

    Mevrouw de voorzitter, ik ga door met een bericht van een mevrouw uit ter Apel:
    “Meneer Wilders, gisteren was een kennis van ons lastig gevallen door een vluchteling. Zij ging boodschappen doen en in de winkel werd ze achtervolgd en lastig gevallen. De vluchteling zei de hele tijd ‘I want to fuck you’, tot dat twee mannen met een stevig postuur de vrouw gingen helpen en toen droop de vluchteling af.”

    Iemand die werkt bij de telefooncentrale van het COA:
    “Hoi, ik werk bij de telefooncentrale waar de telefoontjes van het COA binnenkomen. 500 tot 700 per dag. Wij verzorgen ook de telefoontjes voor de beveiliging. De incidenten zijn met geen pen te beschrijven. Overal vluchtelingen die overlast veroorzaken. Elke dag meldingen van geweld en rellen en bijna niets daarvan zie je in de media.”

    BeantwoordenVerwijderen
  4. “Beste meneer Wilders, ik stond in de rij voor de apotheek. Voor mij stonden drie mensen, vermoedelijk uit donker-Afrika. Met gebrekkig Engels werd de keurige Nederlandse dame volledig vernederd. Voor het feit dat ze een vrouw was. En beticht van discriminatie. En alléén omdat er tussen alle gratis medicijnen een rekening zat van vijftien Euro voor een vitaminepillen potje wat niet vergoed werd. Ze waren asielzoekers en eisten dat ze alles gratis zouden krijgen.”

    Een meneer die schrijft:
    “Beste meneer Wilders, Ik liep met mijn vrouw langs het AZC bij ons in de buurt en er werd een opmerking gemaakt naar mijn vrouw. Wat ze zeiden kon ik niet verstaan, maar ik liep naar deze mensen toe om de vragen wat ze wilden. En daarom werd ik bespuugd.”

    Een meneer uit Houten schrijft:
    “Beste meneer Wilders, de gemeente Houten (christelijke gemeente), heeft een slecht plan met 300 asielzoekers. Wat ongetwijfeld nog meer gaat worden. Ze hangen rond in het winkelcentrum. Ze vallen vrouwen lastig die boodschappen doen. Ze kijken je aan alsof je de duivel bent en schreeuwen Allah Akbar bij ons in de straten.”

    Een mevrouw uit wassenaar die schrijft:
    “Voorheen kon ik als alleenstaande jonge vrouw rustig in mijn dorp over straat lopen. Maar de laatste tijd word ik steeds vaker door mannen uit de plaatselijke opvang lastiggevallen als ik over straat loop. Ze sissen, ze lopen per ongeluk tegen me aan. Ze volgen me hinderlijk, ze spreken me aan. Ze vragen ‘Do you have a boyfriend. Do you want sex’. En als ik dan niet reageer roepen ze ineens in het Nederlands ‘vieze hoer.’”

    Voorzitter, een meneer uit Nijmegen zegt:
    “Onlangs ben ik in de regio Nijmegen bedreigd door een groep asielzoekers. Ze wilden mijn vriendin betasten en belagen. We zijn gelukkig geholpen door omstanders, maar enorm geschrokken.

    Een meneer uit Emmen zegt:
    “Toen ik samen met mijn vriend, ik ben namelijk homoseksueel, op het station stond te wachten op de trein naar Zwolle werden we onheus bejegend. We werden toegeschreeuwd. We werden bespuugd. Iemand wilde mijn vriend slaan. Ik werd omver geduwd. Het meest storende van dit fiasco vond ik nog wel dat de dienstdoende beambte zei toen ik had geklaagd: ‘ja, dat gebeurt nu eenmaal. Deze mensen zijn homoseksualiteit niet gewend.’”

    Een mevrouw uit Weert schrijft:
    “Meneer Wilders, mijn vrouwelijke familieleden worden uitgescholden voor hoer. Worden na bespuugd door de vluchtelingen hier in Weert.”

    En dan voorzitter, een man uit Almere:
    “Ik ben buschauffeur in Almere en wij ondervinden heel veel hinder van die asielzoekers. Zij hebben een enorm grote mond. Ze laten troep achter in de bus. Ze schreeuwen de hele boel bij elkaar. Ze rijden vaak zwart. “


    VZ, ik zou nog een uur kunnen doorgaan. Maar dat zijn de verhalen die men in de kranten niet leest. Dat zijn de verhalen waar de Minister-President het niet over heeft. Maar dit is de werkelijkheid van de gewone man en vrouw in Nederland.
    De schade die hier door al die mensen wordt aangericht is niet te overzien. En wij pikken dar niet langer. We pikken het niet dat deze premier onze veiligheid, vrijheid onze cultuur, onze geld, onze toekomst op het spel zet.
    De islamitische invasie, want dat is het, toestaat.
    De maat is vol. De grenzen moeten dicht. En deze premier die daarvoor verantwoordelijk is moet weg. En daarom zal ik in tweede termijn, en dat zal ik voortaan in ieder debat doen dat hierover gaat, een motie van wantrouwen indienen tegen dit kabinet.
    Dank u wel.

    Inbreng Geert Wilders bij vluchtelingendebat (14-10-2015)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. +Marion Taylor
      I'm SAINT HANS, and I proclaim JESUS, my boss and best friend
      : This world needs a DIVINE meek DICTATOR http://nyxtherockbitchwitch.blogspot.nl/2015/10/this-world-needs-divine-meek-dictator.html

      Verwijderen
  6. terrorist trying to stab the policemen https://www.youtube.com/watch?v=B92a9cJahOk He's now having 'sex' with 72 UGLY demons in the realm of the dead...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. +Connie Bosh Obama does NOT come from Kenya! He's an AMERICAN! http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2012/08/president-frank-marshall-davis-junior.html Meet my ENEMY: Pope Francis! http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2015/03/meet-my-enemy-pope-francis.html

      Verwijderen
    2. +Edie Simmons You'd better read the Bible! THE POPE IS THE ANTICHRIST AND OBAMA IS HIS SATANIC MUPPET http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2015/02/pope-francis-luciferian-number-13.html

      Verwijderen
  8. Reacties
    1. Uiteraard veel media-aandacht hiervoor....

      Maar weinig tot geen media-aandacht voor alle ELLENDE die de moslimbarbaren 'uit Syrië' in Duitsland en elders veroorzaken.

      Verwijderen
  9. Ze komen overal vandaan, maar volgens de media zijn het Syriërs: Fietsende Syrische vluchtelingen van A67 gehaald

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reacties
    1. The Pope is by DEFINITION the ANTICHRIST!
      He's the RICHEST man on earth and MONEY is POWER and his god is LUCIFER and he's the boss of the SATANIC JESUITS, and he's the ROMAN EMPEROR, disguised as a 'spiritual leader', the 'Vicar of Christ'=the instead of Christ=BLASPHEMY=the ANTICHRIST.
      The Satanic Power Tree http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2015/04/the-satanic-power-tree.html

      Antichrist http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/search/label/Antichrist

      Verwijderen
  11. Experts: privacybescherming internetter kan veel beter

    Het gaat de experts vooral om de privacy van internetters in de Verenigde Staten en Europa. Er vindt veel uitwisseling van persoonsgegevens plaats tussen die twee delen van de wereld; zo gebruiken veel Europeanen Amerikaanse diensten als Facebook en Gmail. Dat terwijl de bescherming van privégegevens in de VS in sommige opzichten minder strikt is dan in de Europese Unie.

    De mindere privacybescherming in de VS bleek ook uit een uitspraak van het Europese Hof van twee weken geleden. Volgens het Hof mogen data van Europeanen niet meer zomaar worden opgeslagen in de VS, vanwege de gebrekkige privacybescherming en spionage van de NSA. "Die uitspraak geeft aan dat de privacy op dit moment nog niet goed genoeg beschermd is", zegt Kohnstamm

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Recordaantal asielzoekers in september

    Ook reisden bijna 10.000 mensen hun familieleden achterna......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amerikaans-Russisch akkoord over luchtruim Syrië

    Als Poetin bij de PAUS op bezoek komt dan BUIGT hij OOK voor hem, net als SATAN OBAMA..
    M.a.w.: de PAUS is de BAAS van de wereld, namens de PSYCHOPAAT, Satan, de duivel, en Obama en Poetin spelen slechts hun ROL.
    De DUIVEL kent de BIJBEL zeer goed, en hij weet dat zijn VIJAND, JEZUS Christus, hem de wereldmacht komt AFPAKKEN, om hem daarna DUIZEND jaar lang te ketenen in de AFGROND, in de diepte van de aarde.
    Satan de duivel weet dat hij nog weinig tijd heeft om te pogen het tij te keren, al weet hij heel goed dat Gods profetische woord NIET te veranderen is, als een KEIHARD GEGEVEN.
    Maar omdat hij dus een PSYCHOPAAT is, kan hij niet anders dan met zoveel mogelijk ELLENDE en VERNIETIGING invulling te geven aan Gods PROGRAMMA.

    Dat wist God=JEZUS ook van te voren, en toch heeft Hij dat gegeven ingebouwd in zijn profetische program, want Hij gebruikt de duivel om de wereld, die LAK aan Hem heeft, te STRAFFEN, naast dat Hij zelf voor heel wat 'vuurwerk' zal gaan zorgen in de tijd NA de opname, middels schalen van gramschap en zijn ENORME TOORN.

    Wie tegen God-de Heer JEZUS is zal daar GIGANTISCH SPIJT van krijgen!

    NOG is het mogelijk om GRATIE te ontvangen door JEZUS Christus als redder en verlosser te aanvaarden, en Hem te aanvaarden als DE HEER=DE BAAS!

    Hij droeg ONZE STRAF aan het kruis, en zijn aanbod is nogmaals: GRATIE=KWIJTSCHELDING van SCHULD, en zijn GENADE en LIEFDE en RIJKDOM.

    Een mens die dit aanbod AFWIJST is VOLSLAGEN GESTOORD, GESCHIFT en SATANISCH en verdient om te branden in de poel van vuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. MES-INTIFADA-PALEZWIJNEN: Twee "Palestijnen" doodgeschoten in Hebron

    Deze twee van de DUIVEL BEZETEN gevallen engelen in mensengedaante, hebben nu voor EEUWIG SPIJT van hun hand- en spandiensten aan allah-de SATAN!

    En de islam is uitgevonden door de ROOMSE SATANSKERK.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Reacties
    1. Governments themselves are the TERRORISTS on behalf of the MURDEROUS Vatican NWO.

      Verwijderen
  16. Rusland komt voor eigen belangen op met militaire basis op Koerilen-eilanden

    Kijk, zo had dit bericht ook getiteld kunnen zijn, maar de redactie van de NOS is op de hand van (Vaticaanse) NAZI-Amerika en de VS-vazalstaat Japan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Reacties
    1. Infowars isn't informing people that islam was invented by the rotten, filthy Roman Catholic DEATH CULT.

      Verwijderen
  18. Reacties
    1. “It wasn’t their choice to become the adversary of America, it was the aggression of America that has created this very polarized world we are living in right now,” the political analyst noted.

      Verwijderen
  19. Reacties
    1. +Walter Schick
      This MASSIVE influx of so called refugees (most of them are SINGLE MEN and MUSLIM EXTREMISTS) has been PLANNED by the Vatican NWO and it has NOTHING to do with the seize of European families.


      it's a CRIME committed by the EU-DICTATORSHIP in Brussels on behalf of the Vatican, and Obama is doing the same as AMERICAN DICTATOR on behalf of the Vatican, by allowing illegal aliens to invade the country.

      It's incredible how BAD people are informed about this DISASTER.

      The ONLY way to get the right information is through the internet, because ALL the official media outlets are under the control of the Vatican.

      WE don't see this on TV:

      Report: Muslim Migrants Raping Women & Children at German Refugee Camp

      Women allegedly forced into prostitution http://www.infowars.com/report-muslim-migrants-raping-women-children-at-german-refugee-camp/

      Verwijderen
  20. STUNNING WARNING: War Coming to Europe!

    With millions of Muslim migrants pouring into Europe, some experts are warning the continent faces a future of revolution, civil war or surrender to Islamic rule. 

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Russia is opting a nuclear strike on ISIS; The Kremilin is awaiting concent from its allies

    BREAKING NEWS – According to some sources, In response to the downing of a Russian civilian airliner in the Sinai in Egypt, the Kremlin is now poised for a nuclear strike on sites controlled by the Islamic State. 

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb deze berichten geplaatst, wetende dat Xandernieuws volkomen op het foute spoor zit aangaande de Antichrist, want hij denkt dat dit een moslim zal zijn.

    DE ANTICHRIST is PER DEFINITIE de PAUS!

    Ik plaats deze berichten dus alleen vanwege de nieuwswaarde, en niet omdat ik het met de gedachte erachter eens ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Reacties
    1. Wat een WAANZIN van XANDERNIEUWS! Omwille van de nieuwswaarde plaatste ik de link naar het artikel over Erdogan, maar de uitleg (via de ROOMSE MISLEIDER Walid Shoebat) die Xander aan de eindtijdprofetieën geeft is werkelijk volkomen KRANKJOREM!
      Volkomen BLIND is Xandernieuws (of is het een verborgen KATHOLIEK?) voor het FEIT dat ROME aan de touwtjes van de islam trekt!
      Het Vaticaan heeft immers de islam uitgevonden.

      Verwijderen
  24. De Antichrist is een aardige man, die het goed bedoelt..... Utrechts Straatnieuws interviewt paus

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allemaal veroorzaakt door die ISIS-smeerlappen die door de VS worden gesteund, namens het SATANISCHE VATICAAN! 'Russen hier op de luchthaven van Sharm-el-Sheikh zijn angstig'

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Reacties
    1. En dat terwijl het Vaticaan de RIJKSTE organisatie ter wereld is!
      De VERROTTE IDIOOT!

      Verwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.