zaterdag 27 oktober 2012

En Hij vroeg hem: Hoe is uw naam?


Marcus 5:9
En Hij vroeg hem: Hoe is uw naam?



What's in a name?
Doet een naam ertoe?

Dit naar aanleiding van deze reactie die ik kreeg::

Tuurlijk deug je wel als je niet onder je eigen naam wilt schrijven. Niets moet, mits jij anders van mening bent. (Zou dat van Jezus ook moeten??)
Ik heb ook geen hekel aan men. Meenderink. Het is een zeer geschikte vent, tot op zekere hoogte dan. En ik wens hem net zoals jij het beste toe: Jezus alleen!

Aan WIE vroeg Jezus "Hoe is uw naam"?

Aan de aanvoerder van de vele demonen die in de bezeten man zaten en die hem bovenmenselijk sterk maakten waardoor iedereen (behalve Jezus) bang van hem was.

Naar de naam van de man in kwestie vroeg Jezus niet.....logisch, want JEZUS kent IEDEREEN bij naam!

En natuurlijk wist Jezus ook van tevoren wat de naam van die boze geest was, maar Hij vroeg dat opdat het als zodanig in de Bijbel zou worden vermeld, waarvan JEZUS zelf de AUTEUR is, via mensen!

Als er ergens gelogen wordt is het wel op het internet, wat het is heel gemakkelijk om je achter een valse identiteit te verschuilen.

Op mijn site wens ik dat mensen die willen reageren, zich aan mij bekend maken onder hun eigen voornaam.

Dat kan via een reactie te schrijven, die eerst door mij via een e-mail wordt gelezen, en indien er voor de betrokkene reden is om publiekelijk NIET te willen reageren onder de eigen voornaam, maar via een schuilnaam, dan vind ik dat okay, zolang IK maar weet met wie ik te maken heb....zo simpel is dat.

Er werd door Aad (en laat ik aannemen dat Aad echt zo heet en dat hij niet liegt) gezegd;  "Tuurlijk deug je wel als je niet onder je eigen naam wilt schrijven."


De Bijbel, Gods Woord=JEZUS, maakt duidelijk dat NIEMAND deugt, dus als iemand zegt dat hij of zij deugt, dan is dat per definitie GELOGEN en niet conform de WAARHEID=ook JEZUS.

In deze leugenachtige wereld zijn mensen gewend aan liegen en bedriegen en zeker op het internet.

Daar heeft God=JEZUS wat op gevonden: satan!

satan (kleine letter s voor deze schurk) wordt namelijk gebruikt door Hem om ervoor te zorgen dat iedereen zal worden GEDWONGEN om UITSLUITEND nog onder de eigen (volle) naam op het internet te mogen- en kunnen communiceren/publiceren/zich uiten.

Op (bijv.) YouTube is dat al gaande, want YouTube is van Google, en Google is van de NWO en die is (via via) van de Roomse satanskerk en de duivelse Jezuïeten, en mensen worden steeds meer onder druk gezet om te reageren onder hun eigen naam, gekoppeld aan hun IP-adres en andere persoonsgegevens.

Waarom?

Omdat satan straks de antichrist en de valse profeet zal activeren, na de opname van de gemeente van Jezus Christus, en ervoor zal gaan zorgen dat het HELE internet in zijn handen zal gaan vallen, waar hij nu al druk mee bezig is:

UN Seeking Global Internet Surveillance for Terror, Propaganda


Is dat erg?

satan zal slechts ZEVEN JAREN via de antichrist en de valse profeet deze wereld mogen en kunnen terroriseren middels zijn TOTALE (liefdeloze) controle, maar het is wel zo dat JEZUS een nog veel verfijndere manier gaat toepassen om straks IEDEREEN te kunnen controleren!

JEZUS is namelijk God en God weet alles van iedereen!

Niemand kan ook maar iets voor Hem verborgen houden en straks wordt ALLES openbaar!

Wie ten opzichte van Hem niets te vrezen heeft, maakt zich daar niet druk om, maar mensen met een slecht geweten kunnen maar beter zich bekeren, want wee degene die in de handen zal vallen van de levende God, die JEZUS is, en die iets voor Hem te verbergen heeft, wat dus per definitie onmogelijk is, omdat Hij dus alles van iedereen weet.

Mensen die JEZUS navolgen, willen op Hem lijken, en deed Jezus moeilijk over zijn naam?

Nee, natuurlijk niet?

Wie achter JEZUS aangaat doet dus ook niet moeilijk over diens identiteit, want er lopen geen anonieme fuguren achter JEZUS aan omdat JEZUS dat niet tolereert.

Mensen kunnen t.o.v. andere mensen makkelijk liegen en bedriegen, maar tegenover Jezus NOOIT!

Mijn naam (zolang ik nog op aarde ben, want straks kijg ik van God een nieuwe naam) is Hans en de eerste letter van mijn achternaam is een S, en omdat ik andere mensen met dezelfde achternaam niet wil associëren met mijn persoon, kies ik ervoor om die S te 'plakken' achter mijn voornaam, waardoor het dus Hanss wordt.

Ook dat is niet uniek, want er zijn meer mensen die zich 'Hanss' noemen, wat niet zo raar is, want er zijn veel mannen met de voornaam Hans en ook met een achternaam die begint met een S.

Maar er is maar één "Hanss" zoals ik, en zolang ik op het internet actief ben, noem ik me zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.