donderdag 4 oktober 2012

satan over Ezekiel38Rapture

satan: Wat een walgelijke site en wat een walgelijk mannetje ben jij, Hanssssssssssssssssssssssssssssss

Hanss: Bedankt voor het compliment, satan, en donder* nu maar op in JEZUS' naam!

satan: je kwetst mijn gevoelens! 

Hanss: Ben je nog niet weg? Ga! in de naam van JEZUS!

satan: jou vrees ik niet, misbaksel, maar die zoon van God wel...zeg dat hij me nog niet in de hel smijt...

Hanss: wacht maar rustig af en dan merk je het wel...je moet trouwens eerst nog die malle antichrist en die gestoorde valse profeet van je activeren, maar dan kan- en mag pas na de opname van de gemeente van Jezus Christus, en als mijn Heer terugkomt wordt je eerst nog 1000 jaar in de afgrond geworpen...daarna mag je weer even uit je 'hok' en dan kan je weer even etteren, maar niet lang, want dan ga je echt naar die plaats die mijn Heer ooit als therapeutisch oord voor jou en je demonengespuis gemaakt had, en waar die antichrist en die valse profeet dan al 1000 jaar alleen maar hebben mogen zeggen: JEZUS IS HEER!

Dat ga jij dan ook fijn zeggen...of KRIJSEN....en dan ben ik definitief van je af en tot nooit meer ziens!

(* toevallig schreef ik dit op een DONDERdag)

satan over Xandernieuws

 

Wanneer is de opname? 2

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.