woensdag 21 november 2012

1 april 1572, Inname van Den Briel

Inname van Den Briel


Terwijl Israël weer eens vocht om haar naakte bestaan, zijn veel ingeslapen Nederlanders vergeten dat ons land ook door strijd ontstaan is en niet alleen wegens de strijd tegen het water, maar vooral vanwege de strijd tegen HETZELFDE MONSTER als waar Israël tegen strijd:

DE SATANISCHE ROMEINSE "KERK"!

Het verborgen Romeinse Rijk, onder het mom van een "christelijke kerk" vond ooit de islam uit als een brutalere versie van het katholicisme, maar dat maakt de islam net zo Rooms katholiek als de TERREUR waarmee onze voorouders te maken hadden, en waarmee we NOG STEEDS te maken hebben via de ROOMS KATHOLIEKE EU!

Inspiratie tot het schrijven van dit topic was deze reactie:

Met betrekking tot de AIVD;
Het is mij niet duidelijk waar die staan. De meeste propaganda in Nederland, wordt geleverd door het middelbaar onderwijs. Ik knap doorgaans al af op auteurs in kranten, die als unwilling agent fungeren, maar zich blijkbaar van geen kwaad bewust zijn. Ik vermoed dan, dat de moraal een onderzoek naar de werkelijke achtergronden van bepaalde opdrachten en beweringen, het geweten in conflict kan brengen.
Op het lager onderwijs, toen ik het volgde, zag ik echter een strijd tussen reformatie en contrareformatie. Ik bedoel, over Maarten Luther vertelde men de waarheid, maar over Calvijn loog men. Ik heb dit later zelf gecontroleerd, door het werk van betreffende intellectuelen wat te bestuderen. Aflaten als belangrijkste argument tegen het Romanisme was juist, zo staat het in de 95 stellingen, maar Calvijn werd mij niets van geleerd op school. Integendeel. Predestinatie werd gepresenteerd als een samenvatting van Calvijns licht op de Bijbel en de waarheid, wat bizonder onjuist en uit haar verband was gerukt.
De eerste leugen die ik leerde, was het bestaan van Sinterklaas. Sint Nikolaas. Wat blijkt, onlangs vond ik, dat deze Nikolaas officieel de beschermheilige van Nederland is. Aldus het Vatikaan. Okee, een beschermheilige die niet bestaat, zich ophoudt met veel te jonge kinderen in gemakkelijke posities en omkoperij. Symbolisch natuurlijk. Als ik er wat van zeg worden de mensen kwaad en nog fanatieker, inplaats van dat ze wakker worden.
Sinterklaas.
De eerste Samenzwering.
Door de ouders en de media.
Dan komt school.
Nou, TV is rammen tussen sympathieke wit gekleedde Pope-eye en de lompe Brutus, de moordenaar van de Pontifex Maximus. Tussen Road Runner met veel haast, en een politie agent/ terrorist die een wolf is. Knokken tussen Sylvester en Tweetie; Twitteren en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paus_Silvester_I
Oudejaarsavond met vuurwerk om de Gregoriaanse kalender van Paus Gregorius te vieren.
Nekschot goed idee ja.
Volgens mij en anderen, is Nederland begonnen op 1 April 1572.
Dat is geen gekkendag, maar het begin van onze jaartelling.
462…

Bron...

Prinsenvlag

 

Satanklaas is weer in town

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.