zaterdag 17 november 2012

Satanklaas is weer in town



De waarheid achter het Sinterklaasfeest

 

 Vanwege deze Roomse randdebiel viel ik destijds als kleuter van mijn prille geloof af, want ik dacht echt dat hij God was (complimenten voor de acteerprestaties van die "Sint"), maar toen hij later niet bleek te bestaan, dacht ik als kind dat God dus ook een leugen was, en aangezien ik thuis verder niet werd gestimuleerd om in JEZUS-God te geloven (via mijn Roomse moeder enigszins wel, maar via mijn antichristelijke pa totaal niet), viel ik compleet van mijn geloof af, wat gezaaid was op die protestants-christelijke kleuterschool waar ik toen naar ging, omdat die zo relatief dicht bij huis was, en vanwege een charmante kleuterschooljuf die zo mooi en meeslepend uit de kinderbijbel kon voorlezen, waardoor ik als kleuter echt in JEZUS-God ging geloven.

Die achterlijke Room/heidense "Sint" dreef me dus in de armen van satan, en daarom dit topic over SATANKLAAS.


Zo, en dan nu wat TEGENGIF:

 

Bride- Live To Die- Hell No


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.