zondag 20 januari 2013

Micha Kat weer vrij - mijn commentaar

 

DANK AAN ALLE MEDESTANDERS, NU VERDER

 

  JAN VLUG UIT DE KAST, MICHA KAT ERIN

 

AANGIFTE MICHA TEGEN JAN VLUG

Een goede (internet) bekende van mij uit mijn Deventer moordzaak-tijd had gelijk:

 

Andre Vergeer
  
Ik maak me serieus zorgen om Micha. Als de officier van justitie die zogenaamde bedreiging (richting Deventer?) uitlegt als het overtreden van zijn schorsingsvoorwaarden, dan wordt hij minimaal tot maandag vastgehouden. Maar erger nog, als de rechter commissaris dat maandag ook vindt, dan zit Micha minimaal vast tot de 19e februari…! (De behandeling van zijn strafzaak).
Wel één lichtpuntje in deze duisternis: ALS de klacht van “bedreiging” afkomstig is van het kantoor van Jan Vlug uit Deventer (de zaak Vaatstra), dan is de cirkel rond. Dan heeft Jan zijn hand danig overspeeld en heeft hij met deze actie opnieuw aangetoond dat hij in het complot zit. Toch weer mooi meegenomen.
Maar leg dat maar eens uit aan Micha….

 =========================

Een andere goede bekende (die ik ook persoonlijk heb ontmoet) van mij uit die Deventer moordzaak-tijd plaatste de volgende reactie:

 

Micha is vrij! Hoi!
Alhoewel ik geen ‘volgeling’ van Micha ben lees ik wel zijn artikelen en heb veel respect voor zaken waar hij met feiten de waarheid boven water wil halen op zijn unieke onvervalste wijze.
Ben blij dat hij nu die verduisterde stad Deventer kan verlaten, en wens hem sterkte toe.
Voor jou Micha
http://www.youtube.com/watch?v=iFDhAQQOHEk

=========================

Net als Ria ben ik geen volgeling van Micha Kat, maar een volgeling van JEZUS Christus, maar ik gebruik haar (en André Vergeers) reactie wel om een punt te maken op mijn site.

Ria heet ECHT Ria en dat is geen schuilnaam, en zo wil ik graag hebben m.b.t. reacties op mijn site en lees:

 

 Reageren? Lees Rondom het vuur

 

Ik heb geen zin om me af te vragen met wie ik van doen heb, al hoef ik alleen maar iemands echte voornaam te weten (privé of publiekelijk) om het idee te hebben echt menselijk contact te hebben, want nadat ik ook jaren gereageerd heb op mensen met een alias, en zelf ook wel een alias heb gebruikt, is daar de "lol" vanaf geraakt, omdat mensen ook meerdere aliassen kunnen gebruiken, of die zelfs meerdere rollen kunnen spelen op het internet, waardoor de communicatie de verkeerde kant op gaat.
 

 Ik schrijf dit als inleiding op een reactie die ik kreeg op het topic

NWO-fascisme en INTIMIDATIE in Nederland

 

LS...

Jessus. Jessus ze bestaan nog. De stakkers die nog steeds niet weten dat Jezus een uitvinding is van de Romeinen die Satan vereren en het Christendom voor de schapen (zoals jij)hebben bedacht...
Religie heeft trouwens meer verwoest en zal nog oneindig meer verwoesten dan sufferds zo als jij ooit zullen beseffen... Maar wat Micha betreft sta je aan de goede kant dus er is hoop dat je ooit nog MENS wordt.

=========================

Ik plaatste die reactie toch als voorbeeld van hoe ik het NIET wil hebben op mijn site, want wie is "Caesar Lion Cachet"?

 

Ik neem aan dat het een (Nederlandse) man is, maar is het Jan, Piet of Klaas o.i.d.?

 

Ik ben bewust geen lid van sites als Facebook, omdat ik weet dat zulk soort sites zijn opgezet als VAL van de CIA (die via via door de Jezuïeten wordt gereguleerd), maar het sympathieke van zulk soort sites is wel dat mensen onder hun eigen namen reageren.

 

Wel ben ik (nog) lid van YouTube en ik heb een eigen 'kanaal' (site/webstek), maar ook YouTube is een VAL van diezelfde CIA, omdat YouTube van Google is, en Google werkt zonder meer samen met de NWO=Vaticaan/de Jezuïeten. 

 

YouTube ontwikkelt zich steeds meer als een videoversie van Facebook. 

 

 Maar ik weet dat mijn identiteit al lang en breed bekend is bij de "autoriteiten" (beroepsbemoeials) en zeker sinds ik meedeed met de discussies over de Deventer moordzaak en ik in de gaten kreeg dat het O.M. een vies spel speelt m.b.t. die zaak en andere zaken, en dat ook publiekelijk kenbaar maakte via de site van Maurice de Hond en die van anderen, en zeker nadat ik (samen met een aantal anderen) namens zo'n 70 medestanders in Zwolle aangifte deed van fraude m.b.t. schrijfproeven in die zaak.

 

Ik weet dat IEDEREEN die aan het internet deelneemt wordt doorgelicht door de overheid, die steeds "beter" in staat is om dat te doen, nadat die overheid eerst zich geen raad leek te weten m.b.t. het internet, omdat het internet vroeger zo'n "jungle" was waarop slimmerikken ongrijpbaar bleven die zich van allerlei trucs bedienden om "onzichtbaar" en onherkenbaar en anoniem te kunnen blijven, maar iedereen die aan het internet deelneemt doet dat via een provider, en die providers zijn in toenemende mate een verlengstuk van de overheid geworden, en nadat die providers aanvankelijk met veel protest schoorvoetend zich neerlegden bij de beslissing om bijvoorbeeld in opdracht van de overheid e-mails en andere data te bewaren, zogenaamd ter bestrijding van het "terrorisme", hoort men nu geen protest meer van die providers en heeft men zich erbij neergelegd dat men inderdaad een verlengstuk is geworden van de overheid.

 

Internetproviders (internetverzorgers, of aanbieders op z'n Nederlands) hebben immers alle persoonlijke data in huis van hun klanten en daarin is de overheid zeer geïnteresseerd, en in de meeste gevallen hebben ze die data ook, of anders zorgt de overheid er wel voor dat ze die data in handen krijgen, want de overheid wil van iedereen alles weten: Big Brother-666.

 

Mede hierom is het inmiddels onzin geworden om "anoniem" of met aan alias te reageren, want dat kan je andere internetgangers nog wel voor de gek houden, of kunnen misleiden, maar de overheid in toenemende mate NIET meer, want ze kennen je IP-adres en andere gegevens, en in de nabije toekomst zal iedereen verplicht worden om BEKEND AAN DE OVERHEID aan het internet deel te nemen, en iedereen die dan nog anoniem het internet opgaat zal dan automatisch als een potentiële TERRORIST worden gezien en worden vervolgd.

 

Zo ver is het nog niet, maar die tijd gaat komen en sneller dan de meeste mensen dat in de gaten hebben!

 

Maar nu terug naar die reactie van "Caesar Lion Cachet".

 

Hoe je ook mag heten: ik reageer in principe niet op mensen die een alias gebruiken op mijn site, maar ik reageer wel op de inhoud van je reactie die vol staat van spot en belediging, al zit er ook een ware opmerking in en dat zal ik nu (in rood binnen de reactie) uitleggen.

 

Jessus. Jessus ze bestaan nog. Dit is spotternij en mijn God heet JEZUS of Yeshua/Jesjoewa als men een Hebreeuwstalige is, en het wordt door mij niet op prijs gesteld om Jezus "Jessus" te noemen. De stakkers Ik ben geen stakker, en ik vind juist dat mensen die JEZUS (nog) niet erkennen als HEER, "stakkers" zijn, omdat ze daardoor potentiëel voor altijd VERLOREN zijn. die nog steeds niet weten dat Jezus een uitvinding is van de Romeinen die Satan vereren en het Christendom voor de schapen (zoals jij)hebben bedacht... Gelovigen in Jezus Christus of volgelingen van Hem, worden inderdaad OOK door Hem schapen genoemd, maar dat is vanuit Jezus' standpunt gezien POSITIEF omdat schapen volgzaam zijn t.o.v. de GOEDE HERDER, die Jezus voor zijn schapen is, en het zijn nu juist de WOLVEN van buitenaf die daar de spot mee drijven: jij bent een "wolf" die mij als "schaap van JEZUS" bespot.

 

Jezus Christus is absoluut geen uitvinding van de Romeinen, maar de VALSE 'jezus' wel, want die vindt je in de Rooms (ROMEINS!) Katholieke "kerk" (dat is dus het "Christendom" waar ik NIETS mee te maken heb omdat dat RELIGIE is) en inderdaad aanbidt de Roomse "kerk" satan, want hun "Maria" is in feite de "god" Venus, die op zijn beurt de "morgenster" is, en dat is LUCIFER=satan.

 

Lees daartoe: 

 

MARY IS SATAN - MARIA IS SATAN!

 

 
Religie heeft trouwens meer verwoest en zal nog oneindig meer verwoesten dan sufferds zo als jij ooit zullen beseffen... Maar wat Micha betreft sta je aan de goede kant dus er is hoop dat je ooit nog MENS wordt.

 

Religie is inderdaad VERWOESTEND want religie is van satan, maar het geloof in de Heer Jezus Christus is dat NIET, want mensen die van de Heer Jezus Christus houden zijn juist positive deelnemers aan de maatschappij die OPBOUWEND bezig zijn.

 

Al het goede aan onze maatschappij heeft een "Christelijke" (is van JEZUS Christus afkomstig zijnde) grondslag en dat al eeuwen lang. 

 

Je scheld me uit voor sufferd, maar de grootste sufferds zijn mensen die ontkennen dat Jezus Christus bestaat en van hun houdt en hun wil redden als ex-embryo's die als "groter gegroeide mensen" een grote (ongelovige) mond hebben gekregen.

 

Ik veroordeel je daarom niet want ik was voor mijn bekering ook een spotter en zo'n sufferd zoals jij, maar sinds JEZUS persoonlijk in mijn leven is gekomen (nu zo'n 29 jaar geleden) weet ik wel beter en dat JEZUS de ENIGE weg, de waarheid en het leven is.

 

Ieder mens mist ALLES die JEZUS "buiten de deur houdt" en Hem niet erkent als (één met) God en als HEER=de 'baas'.

 

Wat Micha betreft: ik sta niet per se aan zijn kant, maar aan de kant van de WAARHEID, en indien Micha de waarheid verkondigt over misstanden dan sta ik aan de kant van die waarheid, maar Micha is ook maar en mens met fouten en tekortkomingen, die IEDEREEN heeft, en ik heb ook nog wat bedenkingen over Micha die ik hem persoonlijk via zijn site zal duidelijk maken, en waar hij hopelijk antwoord op zal gaan geven.

 

Dat ik pas een "MENS" zal worden als ik aan de kant van Micha sta (of die van jou) is dikke vette waanzin, want ik ben een mens omdat ik dat zelf bepaal en vooral omdat God-Jezus me gemaakt heeft als die MENS en daarvoor heb ik jouw beoordeling niet nodig.    

 

Ik heb echter geen respect voor mensen die met een alias op mijn site reageren en die te beroerd zijn om mij hun echte voornaam kenbaar te maken, en als je dat respect wel wil krijgen dan reageer je voortaan met je eigen naam, en dan mag je het heus met me oneens zijn of vragen hebben, maar dan ga je me ook niet uitschelden of bespotten, want dat doe ik met jou ook niet.

 

Hans S, kortweg Hanss (achternaam bekend bij de redactie, die ik zelf ben)

  ---------------------------------

Mijn reactie op http://www.klokkenluideronline.net i.v.m. dit onderwerp plaats ik hieronder:

Beste Micha, gefeliciteerd met je vrijlating! en via bovenstaande opinie heb je goed duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel zit.

Jan Vlug heeft jou te grazen willen nemen, maar dat komt op zijn eigen hoofd terug.

Je keek behoorlijk beteuterd uit je ogen toen je werd gearresteerd en toen mocht je ook nog eens je sigaretje niet uitroken van die beroepsbemoeials die als robots van de overheid zelf niet hoeven na te denken en jouw LICHAAM “in beslag namen”, terwijl ze natuurlijk jouw GEEST NOOIT kunnen bezitten.

Mijn grote held (zie mijn site) weet daar alles van en vele andere ook.

Altijd proberen zielige “machthebbers” vrije mensen te INTIMIDEREN middels hun LICHAMEN, want lichamen kun je oppakken, martelen en kwaad doen, maar iemands geest blijft nogmaals iemands eigen bezit en NIET van een ander.

Toch heb ik een prangende vraag: op het internet wordt op diverse sites beweert dat jij een “agent-provocateur” zou zijn, en dat jouw site en jouw persoon bedoeld zijn om mensen in kaart te kunnen brengen (door de overheid) die op jouw site reageren, en ik zeg niet dat ik dat geloof, maar ik zou graag jouw commentaar op zulke aantijgingen willen vernemen.

Zelf ben ik er inmiddels WEL van overtuigd dat Alex Jones die rol heeft, want Alex verkondigt veel waarheid over de NWO en over superleugenaar Frank Marshall Davis junior, alias “Obama”, maar als het puntje bij paaltje komt dan zegt hij NIETS over de WARE schurken op deze wereld: de Jezuïeten van het Vaticaan.

Er zijn zelfs mensen die Alex hebben ontmaskerd als deel van dat Jezuïeten-complot.
http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2012/11/alex-jones-pope-and-gw-bush-obama.html

Op mijn eigen site meld ik evengoed vaak wat hij aan nieuws heeft, want hij heeft wel interessante bronnen, maar ik zet er altijd bij dat Alex (op z’n zachts gezegd) zelf zeer omstreden is.

Nogmaals gefeliciteerd met je vrijlating, want ik ken dat soort gedrag van politieagenten en twee van zulke ‘robots’ pakten mij ooit ook eens op en ze wilden me zelfs met geweld tegen de grond drukken, maar ik zei “satan laat los, in JEZUS’ naam!” en toen lieten ze me los en ze lieten me gaan, waarmee het duidelijk werd dat deze agenten inderdaad namens satan opereren, want ik deed namelijk NIETS onwettigs en mijn held bevestigde dat.

PS: hier nog een commentaar op mijn eigen site: http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2013/01/micha-kat-weer-vrij-mijn-commentaar.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.