maandag 7 januari 2013

Revelation 18,1-24 - Openbaring 18,1-24

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad geshockeerd door het gebaar van de paus... #not Alleen sommige christenen geloven dat dit iets raars betekent. Gelukkig bevestigen ze elkaar daarin voortdurend, zodat het eindeloos wordt rondgepompt. Geweldig dat de paus op zo'n manier een 'woordje over de grens' spreekt.
    http://www.zazzle.nl/amerikaanse_gebarentaal_i_houdt_van_u_poster-228817932445032433

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed, laat ik aannemen dat je echt Vera heet (en zo niet dan lieg je tegen mijn Heer JEZUS, want ik ben VAN mijn Heer JEZUS, gekocht en betaald door zijn bloed).

    Je meende het dus op te moeten nemen voor die CRIMINELE meneer Joseph Aloisius Ratzinger, alias "paus" Benedictus XVI.

    Nou heb ik persoonlijk niets tegen deze man, en ik gun zelfs hem nog de hemel, indien hij zich echt bekeert tot de Heer Jezus Christus, God almachtig, maar deze man staat (op twee na: "zwarte paus" Adolfo Nicolás en LUCICER/satan) aan het hoofd van de meest SATANISCHE organisatie op aarde, verantwoordelijk voor MILJOENEN doden en nog veel meer leed, en voor het BESTRIJDEN van het ware geloof in de Heer Jezus Christus, en de ware Bijbel, en voor het bestrijden en willen VERNIETIGEN van de ware kinderen van Israël.

    De lijst is te lang om op te sommen waarvoor de Rooms Katholieke "kerk" (het verborgen satanische Romeinse Rijk) en haar "pausen" verantwoordelijk is.


    Je bent (nog) GEEN volgeling van de Heer Jezus Christus en DUS sta je NIET in de waarheid.

    Bekeer je tot de Heer Jezus Christus en kom Hem NIET tegen als je rechter die je naar de poel van vuur (de hel) zal sturen, maar als je liefdevolle VADER die ook voor jou JOUW (en mijn en van ieder mens) STRAF voor je REBELLIE tegen je maker (=JEZUS) aan het kruis gedragen heeft en die drie dagen later opstond uit de dood, toen Hij de dood en satan overwon.

    De "paus" is een dienstknecht van satan en hij propageert een VALS "evangelie" dat VERLOREN doet gaan.....VOOR ALTIJD.

    Ik ben een dienstknecht van God almachtig=JEZUS (Hem is gegeven ALLE macht in de hemel en op aarde) en ik zeg de WAARHEID die ten LEVEN leidt en die je op de juiste WEG brengt, want dat is JEZUS.

    Je bent verloren zonder JEZUS Christus!

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.