maandag 28 januari 2013

WIE IS MICHA KAT? - Mijn commentaar


WIE IS MICHA KAT?


  • Micha, ik beschouw dit interview als een antwoord op mijn vraag van onlangs wat jouw reactie is op boze tongen die beweren dat jij een agent-provocateur zou zijn.

    Provoceren doe je al van jongs af aan, getuige je achtergrond, en zoals je dat zelf hebt gezegd, maar niet vanuit een dubbele agenda, maar om de waarheid en het recht te laten zegevieren.

    Ga gewoon door en laat je niet gek maken en laat je vooral niet intimideren.

    Probeer het bij te leggen met Wim Dankbaar, want jullie zijn ‘strijdmakkers’ en erken dat je in dit interview rustiger en bedachtzamer overkomt dan wat je publieke imago is (geworden) als activist.

    Wim Dankbaar beveel ik aan wat meer begrip te hebben voor jouw bijna-Joodse achtergrond, waardoor je een ander geluid over de Holocaust hebt laten horen wat velen (nog) niet willen weten.

    Ik heb je laten weten dat die zaak nog gruwelijker in elkaar zit dan ook ik ooit heb kunnen bedenken: de werkelijkheid is vaak gruwelijker of wonderlijker dan de meest op hol geslagen fantasie! http://pdf.amazingdiscoveries.org/eBooks/Vatican-Assassins-by-Eric-Jon-Phelps.pdf
    http://one-evil.org/content/home.html

    Elk volk kent rotte appels in de mand en DUS ook het Joodse volk, en die ‘rotte appels’ hebben samengewerkt met de Jezuïeten van het Vaticaan (is mijn visie) en doen dat nog.

    Op mijn eigen site publiceer ik daarover, want ik geloof in Jezus de Jood, maar ik ben geen blinde Jodenvriend, al draag ik Israël een warm hart toe, zelfs al zit aan het ontstaan daarvan een luchtje, maar dat heeft te maken met mijn geloof en met mijn toekomstverwachting waarover ik publiceer op mijn site.
    http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2013/01/burgeroorlog-syrie-is-als-burgeroorlog.html

    Ga zo door en durf ook te zeggen wat je eigen VERMOEDENS zijn of je eigen MENING indien je niet in staat bent om harde bewijzen te leveren, want daarop vallen je tegenstanders je aan, en niet geheel ten onrechte.

    Maar blijf gewoon alles aan de kaak durven te stellen waarvan je gelooft of weet dat het niet deugt.

    Zelf heb ik geen enkele illusie dat ik in staat zou zijn om de wereld ten goede te veranderen, maar wel geloof ik dat ieder mens die tot de ontdekking komt dat bepaalde zaken niet deugen, vanwege sites als deze, een gewonnen persoon voor die persoon zelf is, die op haar- of zijn wijze dat inzicht met anderen zal delen, en als dat er steeds meer worden is dat winst voor onze maatschappij als basis voor een gezond tegengeluid van mensen die niet alles- of zelfs niets meer slikken van wat de MSM ons proberen wijs te maken.

    “Lubbers voelde zich in de steek gelaten door de Nederlandse overheid, die geen enkele aandacht aan de zaak schenkt. Lubbers schreef in zijn zoektocht naar gerechtigheid zelfs koningin Beatrix, met wie hij in 1964 nog een uur gezellig koffie drinkt tijdens de Spelen in Tokio. Maar ook Beatrix deed niks.”

    http://pauwenwitteman.vara.nl/Sport-detail.216.0.html?tx_ttnewspointer=7&tx_ttnewstt_news=1087&tx_ttnewsbackPid=125&cHash=17ee64f651

    en de toekomstige ‘koningin’ wordt nóg minder betrouwbaar, van haar moeder geleerd hoe ze een huwelijk van een getrouwde man met 3 kinderen om zeep kan helpen, en van haar vader geleerd hoe ze op creatieve manieren mensen kan laten verdwijnen.

    Ha die Ria!

    PS; Micha, je rookt en dat doe ik ook en dat schept een band…uche uche uche

    Ja, Ria we hebben een ‘fraai’ koningshuis met de dochter van een SS-er die nu aftreedt en haar oudste zoon die het nu van haar overneemt, getrouwd zijnde met een Rooms katholieke dochter van een staatssecretaris (met de macht van een minister) die deel uitmaakte van een gruwelijke dictatuur van Argentinië, het land waarheen zoveel nazi-schurken vluchtten (met help van het Vaticaan) nadat Hitler-Duitsland was ingestort.

    Overigens was het zwaartepunt van dat nazisme al in 1943 verplaatst naar de VS, wat ik gewoon Nazi-Amerika noem, waardoor de VS (en ook Engeland) NIETS deed tegen de Holocaust aangaande 6 miljoen Joden en 12 miljoen Christenen (o.a. protestanten en Oosters-Orthodoxen) en anderen.

    • Ha die Hans!

      Heb ook vele jaren geloofd in een sprookje, maar die bestaan niet.

      Eva Peron ontvangt het Grootkruis van Oranje Nassau, 1951

      In mei 1954 richt Bernhard dankzij zijn vele internationale contacten de Bilderberg groep op. Het plan voor de Europese Unie, voor het eerst voorgesteld door de Frans/Duitse politicus Robert Schuman op 9 mei 1950 (nu heet deze dag “Europe Day”), werd gesteund door de Bilderberg groep. (Schuman begon al in 1948 met het verspreiden van zijn boodschap voor meer samenwerking)

      Beatrix en haar zoon Willem Alexander adoreren vader en grootvader Bernard, en zijn verfoeilijke ideeën- geboren uit hoogmoedswaanzin en minderwaardigheidscomplex. Nederland begeeft zich op een afglijdende schaal sinds de oprichting en deelname- zonder referendum- aan de EU.

    • “Willem-Alexander is een geweldige vent en een waardige toekomstige koning van Nederland” zijn de lofprijzingen en meer in Pauw en Witteman, van mensen die niet willen weten dat we ‘ons koningshuis’ te ‘danken’ hebben aan de door de Jezuïeten gestuurde bezetter van ons land, Napoleon Bonaparte in 1795, waarna ons volk gehersenspoeld was om dit zonder slag of stoot te accepteren en waarna een SCHIJNdemocratie werd gesticht in 1848, die tot op de huidige dag voortduurt, waarbij we (tenzij een regering eerder valt) om de vier jaar zogenaamd inspraak hebben in het bestuur van ONS land.
      http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2012/09/how-netherlands-became-jesuit-run.html

      Nederland is inmiddels slechts een provincie geworden van het Rooms katholieke Europese nazi-project en eruit stappen kan alleen nog middels oorlog en dat wil niemand, en dat vanwege CDA-er Balkenende die SCHIJT had aan de mening van het volk middels een tweede referendum over de grondwet van de EU.

      http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2013/01/the-nazis-and-fascists-who-founded-the.html
    • Mooie aanvulling Ria….nou mooi?….was het maar niet zo!

    • Maar dit topic ging over Micha en heel goed dat dit interview is gepubliceerd, ook al is dat op Google-YouTube, dat gecontroleerd wordt door de CIA en de CIA valt onder het Vaticaan en de Jezuïeten.

      CIA ADMITS FULL MONITORING OF FACEBOOK, Google, Youtube and other social networks
      http://current.com/community/94028074_cia-admits-full-monitoring-of-facebook-google-youtube-and-other-social-networks.htm

11 opmerkingen:

  1. +Steven Brown Hé, de 2e keer zei je het goed: mieGa en niet miesja. Nederland is naar de klote maar we gaan vrolijk verder. I volg een revolutioniar die als een bloedende biefstuk aan een kruis werd gespijkerd en die (o wonder) de dood recht in zijn gore tronie uitlacht, omdat hij niet kapot te krijgen is. Hij gaat korte metten maken met alles wat met de pedocratie te maken heeft, en de bron daarvan is het Vaticaan. http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2015/03/meet-my-enemy-pope-francis.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. +Eric Donk
    Prima: jouw mening.

    Ondertussen kijk ik af en toe wel wat hij te melden heeft op zijn nieuwe site: http://revolutionaironline.com/

    BeantwoordenVerwijderen

  3. +rafael vraagmaar
    Deze oplossing zal je wellicht niet bevallen, maar ik geloof erin: JEZUS Christus.

    Hij is 'toevallig' namelijk God almachtig die mens werd onder de mensen, en die vanwege ONZE KLERE-ZOOI en ONZE KLERE-mentaliteit door de Romeinen aan het Babylonische symbool voor de zonnegod werd gespijkerd en eraan overleed, en dat allemaal in onze plaats.

    Dat moet je allemaal maar geloven, maar ik doe het en dat niet alleen: Hij stond VROLIJK op uit de dood en presteerde het om de oorzaak te zijn van onze jaartelling.

    Dat doen er maar ZEER weinigen...sterker nog: dat doet er maar één.

    Wat kan die JEZUS allemaal en wat heb je eraan?

    Niu, in mijn geval heel veel, want als Hij niet tussenbeide was gekomen, dan had ik me mogelijk van kant gemaakt, of zat ik in een gekkenhuis, en kon ik dit niet schrijven.
    http://xembryo.blogspot.nl/2014/09/jesus-is-my-best-friend-what-about-you.html
    Daardoor heb ik wat later een gescheiden vrouw leren kennen met een dochtertje van toen zes, en die heb ik mede mogen opvoeden en die is nu zelf moeder van drie kleine jongetjes.

    Ik kan nog wel meer vertellen, maar nu niet.

    Ik heb geen hekel aan Micha, maar ik geloof niet dat hij open kaart speelt.

    Helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Micha Kat is niet meer zo goed als vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.