donderdag 28 maart 2013

Cookie ellende

Klik op het plaatje voor een vergroting.

En toen wilde ik 'even' op de site van de NOS kijken naar het laatste nieuws en, nadat ik via Firefox toestemming had gegeven voor de opslag van (een) cookie(s) kreeg ik na lang wachten deze mededeling te lezen:

Uw browser accepteert hoogstwaarschijnlijk geen cookies. Zorg dat uw browser cookies accepteert en ga terug naar de site waarvoor u toegang probeerde te krijgen.

MAAR MIJN BROWSER ACCEPTEERT WEL COOKIES!!



Ik probeerde het vervolgens met Google Chrome, maar met hetzelfde resultaat, en vervolgens trachtte ik via de browser die ik het liefst NOOIT gebruik (Internet Explorer) om het voor elkaar te krijgen om het laatste nieuws op de NOS-site te kunnen lezen, met bovenstaand resultaat, en zelfs nadat ik de Privacy-instelling in 'Internetopties' veranderde van Normaal naar Alle cookies accepteren...


GEEN RESULTAAT, terwijl ik WEL naar andere websites kon gaan...MAAR NIET DIE VAN DE NOS!!

Cookie ellende

Cookie (internet)

 

Etymology

Its American name derives from the Dutch word koekje or (informal) koekie which means little cake, and arrived in American English through the Dutch in North America.


Klik op het plaatje voor een vergroting.

En alsof de duvel ermee speelt, probeerde ik na plaatsing van dit topic het nog 'ns een keer met mijn favoritete browser Mozilla Firefox, en na aangeklikt te hebben dat ik cookies accepteer (zie afbeelding)...KON IK INEENS WEL WEER OP DE SITE VAN DE NOS KOMEN........................!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.