vrijdag 10 mei 2013

De meest gestoorde mens is nog te genezen

Gopal
10 mei, 2013 at 9:10

Ik geloof dat de meest gestoorde mens nog te genezen is, maar niet op een menselijke manier en uitsluitend op bovennatuurlijke wijze, dus via de ©reato®

Ieder mens begon zijn of haar bestaan als embryo en ieder mens is in principe bedoeld om tot zegen te zijn van die ©reato®, die ik persoonlijk ken als ‘de man van Nazareth'.

Het grote probleem is echter dat er tegenmachten bestaan van die schepper, en dat zijn geestelijke wezens die de bijbel demonen of boze geesten noemt.



Boosheid is wat deze geesten kenmerkt, en wie niet gelooft dat deze geesten bestaan, nodig ik uit om het getuigenis te horen van de Rooms katholiek opgevoede, maar op z’n 12e bewust atheïst geworden ex-evolutionist en zeer gestudeerde Prof. Dr. Walter Veith;

Walter J. Veith Testimony http://www.youtube.com/watch?v=A1Eb7nAyu5E

Al deze gevallen van SATANISCH misbruik van kinderen is een duidelijke uiting van DEMONIE=bezetenheid door demonen van mensen.

De daders zijn vaak zelf als kinderen misbruikt geweest, en ontvankelijk geworden voor deze boze geesten die macht over hun kregen, en zo zijn het in feite de duivelse geesten die dit soort zaken in stand houden.

Toen ik vroeger in helemaal NIETS geloofde, behalve in mijzelf, vond ik het allemaal flauwekul en onzin.

Totdat ik door ervaringen ‘wijzer’ werd en moest erkennen dat demonen werkelijk bestaan.

Vervolgens bracht me dit (naast het beginnen te twijfelen aan de evolutieLEUGEN, wegens sterke tegenargumenten van creationisten, waarvan ik kennis had genomen) tot de gedachte dat als de duivel realiteit is, dat dan ook zijn tegenstrever (God) realiteit zou moeten zijn.

Dat ging er bij mij niet in, en ik ONTKENDE dat gewoon: God bestaat niet!

Maar toen zat ik wel met een probleem, want ik was inmiddels gaan geloven dat het evolutieSPROOKJE nergens op gebaseerd was, behalve op fantasieën en leugens en zelfs fraude, en vervolgens neigde ik steeds meer tot de gedachte dat het leven op aarde het gevolg was van ‘hogere intelligenties uit de ruimte’.

Maar waar kwamen die wezens dan vandaan, indien ze bestonden?

Ik verdiepte me een periode in alles wat met UFO’s en dergelijke te maken had, en ik kwam steeds meer tot de conclusie dat dit soort wezens geen beste bedoelingen met ons mensen hebben, indien ze zouden bestaan, en in dat opzicht deden ze me aan die demonen denken, waar ik hiervoor over had.

Om een verhaal kort te maken: na mijn overgave aan ‘de man van Nazareth’, met als aanvang januari 1984, werd ik door voortschrijdende kennis steeds meer bevestigd dat UFO’s en ‘aliens’ inderdaad alles met demonie te maken hebben.

Zelf heb ik nooit een ‘UFO’ of een ‘alien’ (‘buitenaards wezen’) gezien, maar het viel me wel op dat bepaalde mensen met een OCCULTE belasting (soms via drugs, die de geest openzetten voor het paranormale, of via andere occulte invloeden zoals ‘glaasje draaien’ e.d.) wèl ervaringen hadden met dit soort fenomenen.

Nu weet ik zeker dat satan bestaat, en ook zijn tegenstander, die ik persoonlijk heb leren kennen als ‘de zoon van God’, alias ‘de man van Nazareth’.

Indien de huidige Hans, die ik ben, een gesprek zou hebben met de Hans die ik was voor mijn overgave aan de God van de Bijbel, dan zou die ‘oude Hans’ mijn tegenstander zijn, maar niet omgekeerd, want ik kan die ‘oude Hans’ heel goed begrijpen, want hij is deel van mijn levensgeschiedenis.

Elke dader van het soort smerigheden waarover het in bovenstaande video gaat, was eens een baby en een klein kind, en was nog niet die smeerlap die het later zou gaan worden.

Beroemd is de foto van baby Adolf Hitler http://www.nykola.com/images/adolfhitlerinfant.jpg waarvan geen zinnig mens zal denken dat dit een monsterlijke persoon is, toen hij nog zo jong was.

Maar ook Adolf Hitler was in zijn latere leven seksueel ontspoord, en het boek wat ik ooit over hem las met als titel “Adolf Hitler als psychopaat”, maakte dat helemaal duidelijk.
http://i.marktplaats.com/00/s/NjEwWDM5OA==/$T2eC16dHJIQE9qUHuFOYBRdVIOVWzQ~~60_84.JPG

Adolf Hitler was als Oostenrijker Rooms katholiek opgevoed, door een ‘kerk’ wat in feite (weet ik nu) de WARE SATANSKERK is!

Hiermee wil ik helemaal niet zeggen dat iedereen die Rooms katholiek is opgevoed een satanist zou zijn, want er zijn juist veel voorbeelden van zulke mensen die rechtvaardige en goede personen waren en zijn.
Maar het is in het algemeen zo dat waar het evangelie een rol speelt in mensenlevens, dit een hevige tegenreactie oproept vanuit het ‘rijk der duisternis’, wat dus te maken heeft met die boze geesten, of demonen, waarover ik het had.

Dat is niet de schuld van het evangelie: dat is de schuld van die boze machten/geesten!

Kijk naar wat Micha doet: hij openbaart vreselijke misdaden van ‘hooggeplaatste lieden’ in onze samenleving, tot aan het vorstenhuis.

Meteen komt er een tegenreactie vanuit het rijk der duisternis, door welke deze lieden worden beheerst en gedreven.

Alles stellen ze vervolgens in het werk om Micha kapot te maken, en vooral deze site, en sites als deze.

De leugen verdraagt de waarheid niet!

De duisternis wil niet aan het licht gebracht worden!

Toen de man van Nazareth aan zijn missie begon op aarde, na een redelijk normaal en onopvallend leven als (bouwvakker)timmerman in de groeistad Nazareth in zijn dagen, ging hij frontaal in de AANVAL!

Hij was zich CONSTANT bewust tegen wie hij vocht: niet tegen mensen, maar tegen die boze geesten, onder aanvoering van satan=tegenstander.

Echt mensen: dit fenomeen van SATANISCH MISBRUIK van kinderen, is NIET te bevatten indien men dit geestelijke inzicht mist.

‘De man van Nazareth’ had zoals Mohammed iedereen kunnen (laten) doden, die gedreven door boze geesten tegen hem inging en hem dwarszat.

Maar hij zag IN de mensen en Hij zag het ware probleem: demonische gebondenheid!

Door zijn GEZAG moesten die demonen wijken.

Toch liet hij het toe dat diezelfde demonen onder leiding van satan, mensen ertoe brachten om hem te arresteren, te martelen en te vermoorden aan een kruis.

Maar dat was zijn missie: het in onze plaats sterven, opdat wij vrijuit kunnen gaan, voor wie het geloven willen.

Als ik aan Demmink denk, dan denk aan kleine Jorisje in zijn zandbakje en dat hij lief aan het spelen is, en niet aan de smeerlap die hij later werd, en dan denk ik ‘oh oh, Jorisje, wat is er toch met je gebeurd, dat je later zo’n viezerik kon worden?’


Ozzy Osbourne is right: all people suffer from the 'satan-virus'

 

 

 

DEMMINK KOMT HOE DAN OOK AAN DE BEURT!

 

 

 

Van nazi-crimineel tot Christus

 

6 opmerkingen:

  1. Gopal, uiteraard doel ik op psychopaten die toch gebroken raken en daardoor berouw gaan krijgen over hun daden.

    In mijn ongelovige ‘zoektijd’ las ik eens een Panorama met daarin het verhaal van 12 ter dood veroordeelde Amerikaanse zware misdadigers, en de één was nog een grotere schoft geweest dan de andere, en allemaal deden ze in de gevangenis aan bodybuilding en daardoor zagen ze er nog gevaarlijker uit dan ze al waren.

    Het bijzondere aan dit verhaal is het volgende: ze waren ALLEMAAL in ‘de man van Nazareth’ gaan geloven, terwijl ze voorheen de meeste vreselijke psychopatische (lust)moordenaars en misdadigers waren geweest.

    In de VS wordt je in dodencel elke ochtend vroeg voorbereid voor je laatste dag op aarde, maar net zo vaak wordt dan gezegd dat het voorlopig is uitgesteld.

    Elke keer weet zo’n ter dood veroordeelde dat het zijn (of haar) laatste dag op aarde kan zijn en dat die dag mogelijk de executie van het vonnis zal worden voltrokken.

    Maar omdat het heel vaak wordt uitgesteld, terwijl toch elke ochtend opnieuw die spanning er is onder de veroordeelden, en omdat dit soms heel lang kan duren, werkt dit ZENUWSLOPEND!

    GEK VAN ANGST (ondanks hun zogenaamde stoerheid) hadden deze bonken van kerels zich op aansporing van een gevangenispastor bekeerd tot de persoon met wie ze tot dan toe NIETS te maken wilden hebben: ‘de man van Nazareth’.

    Nadien gingen ze het ook echt geloven en hadden ze GEEN ANGST meer voor de dood, en gaven ze ook toe dat ze die doodstraf hadden verdiend, terwijl ze voorheen nog beweerden dat die straf te hoog was.

    Mede hierop baseer ik mijn overtuiging dat zelfs de grootste psychopaat nog te genezen is, als is het mogelijk dat zo’n iemand dat hier op aarde niet overleeft.

    Maar het geloof kijkt verder dan dit ene leventje, en dat is ook de KRACHT ervan.

    Hanss
    10 mei, 2013 at 17:04

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als is het mogelijk=al is het mogelijk

      Verwijderen
  2. Gopal, die twee ‘misdadigers’ (in de ogen van het SATANISCHE Romeinse rijk) waren echt niet van het kaliber van die 12 schoften in dat verhaal van de Panorama waarover ik het had.

    Joodse vrijheidsstrijders (verzetsmensen dus) werden regelmatig gekruisigd door de Romeinen, en als misdadigers weggezet.

    Ik blijf bij mijn overtuiging dat zelfs de grootse misdadiger en psychopaat nog te genezen is, omdat ik geloof dat in ieder mens een kern van het GOEDE zit en die kern is van God, naar wiens beeld en gelijkenis (vooral wat de hersenen betreft, en niet zozeer qua uiterlijk) ieder mens geschapen is.

    Dat gezegd hebbende, is het realistisch te stellen dat dit niet zo heel vaak gebeurd….maar het IS mogelijk!

    Judas Iskariot was geen psychopaat maar een intelligente opportunistische gelukzoeker die dacht dat hij via ‘de man van Nazareth’ hogerop zou kunnen komen, als hij messias en Koning van Israël zou zijn geworden.

    Maar toen bleek dat dit (nog) niet de missie was van zijn “vriend”, heeft hij hem ijskoud aan de Romeinen verraden.

    In tegenstelling tot Petrus, die ‘de man van Nazareth’ openlijk verloochende, was Judas van mening dat na zijn laaghartige daad er geen vergeving voor hem mogelijk was, en heeft hij zichzelf veroordeeld tot de dood door ophanging…zelfmoord.

    Is het kwade in een mens sterker dan het goede, dan zal een psychopaat of wie dan ook, NIET tot inkeer WILLEN komen.

    Maar dan wacht hun een eindeloze “therapie”: de poel van vuur, waarin men alsnog berouw zal krijgen, maar dan is het voor de betrokkene wel te laat om daar voordeel door te kunnen verkrijgen.

    Dan slaat God de deur naar zijn genade KEIHARD DICHT!

    Hanss
    10 mei, 2013 at 17:48

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.