vrijdag 24 mei 2013

Ik niet gelukkig, niemand gelukkig!


Satan, ga heen in JEZUS' naam!

Ooit eens iemand meegemaakt die zegt: "ik voel me goed en blij en ik ga vandaag maar eens iemand z'n hersens inslaan of een baby verkrachten?"

Ooit eens iemand meegemaakt die zegt: "het is lekker weer en ik ben zeer gelukkig en dus spring ik vandaag voor de trein of ik blaas mezelf op, te midden van anderen, want dat is leuk"?

Nee, alleen psychopaten zeggen dat en die worden geïnspireerd door de ergste psychopaat die er is=Satan.

Welk normaal mens zal een groot deel van de mensheid willen uitroeien, en mensen in het ongeluk willen storten?

Nou dat soort gekken bestaan en dat zijn de bestuurders van deze wereld die samenwerken in de door het Vaticaan geleide "Nieuwe Wereld Orde", want de Jezuïeten die daar aan het hoofd van staan zijn allemaal zwaar seksueel gestoorde RANDDEBIELEN en aanbidders van LUCIFER!

Maar waarom laat God dat toe, en waarom doet Hij er niets tegen?

Hij doet er wel iets tegen, want indien Hij dat niet deed was het nu al een SATANISCHE TERINGZOOI op aarde!

Bovendien wil Hij nog zoveel mogelijk mensen redden, en dat kan alleen als Hij de zaken schijnbaar op z'n beloop laat, maar wel PERSOONLIJK ingrijpt in het leven van individuen die zich aan Hem=JEZUS overgeven.

Daarnaast is het zo dat iedereen die Hem afwijst van Hem de duivel en de antichrist zal krijgen, want dat is tenslotte wat ze wilden.

Maar voor wie van JEZUS zijn ligt er een geweldige toekomst in het verschiet, en het is zelfs mogelijk om nu al gelukkig te zijn.

Laat Satan je leven niet vergallen en ga naar JEZUS=LIEFDE toe!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.