zaterdag 18 mei 2013

Nederland gaat ten onder met Anouk


Anouk from the Netherlands, one of yesterday’s 10 qualifiers for Saturday’s Eurovision Grand Final, released her official video for “Birds” today, two days ahead of the release of her new album “Sad Singalong Songs”. It didn’t disappoint!



Although visually very pretty, what happens in the video ain’t that pretty.

Read more...lees meer...


Anouk en het songfestival

 

Nederland verovert Europa met ZELFMOORDlied

 

ZELFMOORDNEIGINGEN?

 

GA NAAR JEZUS CHRISTUS TOE!

1 opmerking:

  1. Het volgende is compleet onbelangrijk maar toch moet me iets van het hart: Denemarken wint, Anouk negende

    Punt één: ik vind de compositie van Anouk nog steeds heel bijzonder en mooi, ook al klikt het somber, maar toen ik begreep dat het over zelfmoord ging, knapte ik op de strekking van de tekst af, want ik had zelf iets anders bedacht bij de Engelse tekst, toen ik die bij het horen van het nummer las.

    Met een andere tekst zou het zelfs een mooie GOSPEL kunnen worden, want ELK werelds lied is om te vormen tot een gospel, zelfs "Sympathy for the devil" van de Rolling Stones.

    Punt twee blijf ik het een belachelijk systeem vinden dat landen die elkaar mogen, elkaar de hoogste punten toespelen, zoals ook Nederland en België, en de waardering voor de liederen dient op een rechtvaardiger manier te geschieden, en ik stel voor dat dit door mensen geschiedt die NIET tot de deelnemende landen behoren.

    Punt drie: ik denk echter dat dit precies de bedoeling is, want het Eurovisie Songfestival wordt door steeds meer mensen buiten Europa bekeken, en zelfs een aantal deelnemende landen behoren helemaal niet tot Europa, zoals Azerbeidzjan en Israël, en ik geloof dat degenen die achter dit festival zitten, uiteindelijk streven naar het WORLDvision Songfestival, als straks die achterlijke antichrist, die denkt dat 'ie god is, de baas van de wereld zal zijn...totdat JEZUS hem en die andere idioot (de valse profeet) in de poel van vuur zal laten smijten door zijn engelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.