maandag 17 januari 2011

DE WEGKAPING


DE WEGKAPING
Jezus Christus komt om zijn gemeente weg te kapen van deze aarde vlak voordat de antichrist zich zal openbaren en vlak voordat Gog en Magog denkt Israël te kunnen verpletteren. 
Lees HIER meer over Gods plan met het Lichaam van Jezus Christus, want "Ik kom spoedig" betekent dat de Heer Jezus PLOTSELING komt en dat er dus maar één manier is om je daarop voor te bereiden en dat is om NU gered door God-Jezus en wedergeboren te zijn.

 Hoe je wedergeboren kunt worden lees je HIER.
Iedereen is een overtreder van Gods wetten, en de straf die daarop staat is de POEL VAN VUUR, maar wie zich overgeeft aan de GENADE van God in Jezus Christus zal niet verloren gaan, maar zal door Hem worden gered omdat Hij van die persoon houdt!  
Ga NIET verloren, maar kies HEDEN voor Jezus Christus!





















2 opmerkingen:

  1. Beste Hans,
    Gisteren kwam ik op de site http://www.mashiyach.com/resources.htm waar een boek aangeprezen wordt The Rapture of the Saints. Het is een gedetailleerde beschrijving hoe een Jesuit zich voordoende als Rabbi Ben Ezra een theorie heeft bedacht om de Reformatie op andere gedachten omtrent Rome te brengen. Dit lezende ga ik mij afvragen wat de Reformatie leerde voordat de vreselijke vervolgingingen op de Protestanten in Europa plaatsvonden en waarna deze Jesuit met een nieuwe leer op de proppen kwam. Dat de waarheid maar boven water mag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In principe reageer ik niet op mensen die het fatsoen niet kunnen/willen opbrengen om zich aan mij kenbaar te maken met hun ware naam (zie Reageren? Lees Rondom het vuur), maar ik reageer op deze AANVAL op de overtuiging dat de gemeente van Jezus Christus voor de aanvang van de grote verdrukking zal worden weggenomen door te verwijzen naar dit topic op mijn site: Rapture under attack!

    "Messianen" zijn de weg kwijt en ze dreigen achter te blijven als de opname plaatsvindt omdat ze niet uitzien naar de vereniging met JEZUS als Hij zo snel als de BLIKSEM zal komen om zijn gemeente weg te kapen van deze wereld, en buiten het bereik van satan zal stellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.