zondag 22 juli 2012

De wereld vergaat, maar vandaag is het mooi weer!

Geniet ervan zolang als het kan!


PS:  op Satansnieuws* kan men nog griezelen over de volgende berichten:









*Op Xandernieuws wordt ik geweerd omdat deze site NIET van JEZUS is maar van zijn tegenstander, ook al lijkt het een Christelijke site te zijn, want een site die mij weert is automatisch NIET van JEZUS, omdat ik WEL van JEZUS ben.


Op deze site staan op zich vaak wel interessante berichten, wat destijds eind 2008 mijn aandacht trok, waarna ik een dik half jaar meedeed op die site, maar de uitbater van die die site is geen broeder van me, omdat deze persoon lak heeft aan het hoogste gebod der liefde van JEZUS en zich bovendien verschuilt achter een alias.

Ik bediende me destijds ook van een alias (xembryo) maar vertelde er van meet af aan bij dat ik gewoon Hans heet en later noemde ik me Hanss (tweede s is de beginletter van mijn achternaam), zoals ik dat ook elders deed op het internet.


Ik raad iedereen af om op die site te reageren omdat er figuren op die site meedoen die meerdere aliassen hanteren en meerdere personages spelen, en in veel gevallen communiceert men dus met dezelfde personen, die echter elke keer weer 'een andere pet' opzetten.


Ze wachten als spinnen in hun webben op nietsvermoedende slachtoffers (echte mensen die op die site reageren) om hun te binden aan die site, wat in het belang is van de uitbater van die site, die onder één hoedje speelt met die figuren...en sterker: er één van is.


Het zijn meestermisleiders, maar ik kreeg hun door en dat zette kwaad bloed, waarna deze 'raddraaiers' (zoals ik ze noem) niet bleken te schromen om me tot in mijn privéleven aan te vallen en ook mijn geliefde.


Geld is de wortel van alle kwaad, en dat zal er wel mee te maken hebben en dat ik dreigde hun in hun financiële belangen te schaden, en dan wordt de duivel boos.


De hoofdraddraaier is een alverzoener, dus iemand die gelooft dat zelfs de duivel vergeven zal worden door God=JEZUS, wat de MEEST satanische leer is die er bestaat!


Via Xandernieuws profileert hij zich als een niet-alverzoener, maar dat is een valstrik, want ik ben nog nooit van mijn leven met zoveel dwalingen tegelijk in aanraking gekomen als via Xandernieuws, en 'Xander' vindt het allemaal prima, zolang men zich maar aan zijn 'huisregels' houdt en luistert naar zijn megalomane moderator, die zich (uiteraard) ook heel onchristelijk verschuilt achter een valse identiteit.


Kortom: Xandernieuws  bevat gepikt (gejat, gestolen) buitenlands (meest Engelstalig) en vertaald naar het Nederlands nieuws, wat op zich best interessant nieuws kan zijn, maar verder is die site een rampzalige poel van ellende waar men maar beter met een grote boog omheen kan lopen, wil men geestelijk stabiel blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.