maandag 25 februari 2013

De LUL van Rome en de KUT van Allah - The DICK of Rome and the CUNT of Allah

Vatican obelisk: Located in St. Peter's Square, the Vatican obelisk was moved from Egypt to its current location in 1586. The circle at the base on the obelisk represents the female vagina and thus male/female duality. Also notice the lines extending from the circle, forming a Union Jack as seen on the British flag.

Vaticaanse obelisk op het St. Pietersplein. De Vaticaanse obelisk werd verplaatst van Egypte naar de huidige locatie in 1586. De cirkel rond de basis van de obelisk slaat op de vrouwelijke vagina en dus op de man-vrouw dualiteit. Let ook op de lijnen die zich uitstrekken vanuit de cirkel, vormende een Union Jack zoals te zien op de Britse vlag.

Bron-Source... 



Crazy Pagan Roman Catholic islam - The Black Stone is a Vagina

The black stone is a vagina, why muhammad kissed it???part 2  

Muslim Cleric: “Face of a woman like her vagina”

 

Have you ever wondered why Muslims bow to Mecca?

 

"Ja, moet dat zo grof?"
 'Does it have to be so rude?'

Ja, dat vind ik wel, want als satan middels ZIJN Roomse en islamitische WAANZIN de mensheid voor de gek denkt te kunnen houden, dan zeg ik HEEL GROF waar het op staat.

Yes, I think so, because when Satan thinks he can fool mankind by means of HIS Roman and Islamic MADNESS, then I'm saying things VERY BLUNTLY the way they are.

VanDale: Betekenis ' lul '   Betekenis ' kut '










5 opmerkingen:

  1. WARNING: this article is from a GOD-the Lord JESUS and Bible HATER, but there is TRUTH in it concerning the EVIL Roman Catholic DEATH CULT, so EAT the FISH and LEAVE the BONES: Saint Peter’s Prick https://problemwithchristians.wordpress.com/2015/04/06/saint-peters-prick/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. +Metal Mania
    Dat is altijd een GOEDE aansporing en eensgelijks! ;))


    ====

    Hans S commented on a video on YouTube.
    Shared publicly - Nov 19, 2014

    Ja, lieve mensen, we zijn bijna allemaal geboren uit een vagina, danwel een 'kut', behalve diegenen die door een keizersnee ter wereld zijn gebracht.
    Mijn Vader is de ontwerper en schepper van dit fascinerende lichaamsdeel van het vrouwelijke lichaam, en zelf werd Hij ook geboren uit een vagina, toen Hij als mens zich manifesteerde in de gestalte van JEZUS Christus, die zelf overigens de gelukkige bezitter was van dat andere fascinerende lichaamsdeel, de penis, ook wel bekend onder de benaming 'lul' en vele andere benamingen.
    Het wordt eens tijd dat we met zijn allen dankbaar zijn voor de schepping van deze lichaamsdelen, die ook wel de 'edele delen' worden gemoemd.
    Die dankbaarheid kunt u uiten aan het adres van God, want Hij is mijn Vader, en wees dan gelijk zo wijs en verstandig om Hem te danken dat Hij als JEZUS in uw plaats 'de lul' werd toen Hij aan het kruis stierf wegens onze zonden, en dat Hij vervolgens opstond uit de dood, waardoor zijn tegenstander, de duivel, 'de lul' werd, want die had natuurlijk gehoopt dat JEZUS in zijn graf bleef liggen, maar dat was JEZUS geenszins van plan!
    Denk niet dat dit spottend bedoeld is, want ik meen dit serieus, en ik heb me als ex-atheïst altijd prima vermaakt met de humor van "Daar Vliegende Panters".
    Kutten - Daar Vliegende Panters I, Afl. 7, Ajuim
    Hans S's profile photoMetal Mania's profile photo
    Hide comments
    Gerben Vollebregt
    Dec 1, 2014+
    2
    3
    2

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. donder op
      Hans S
      Dec 2, 2014




      +Gerben Vollebregt
      ....
      Gerben Vollebregt
      Dec 3, 2014+
      1
      2
      1

      +Hans S typisch gelovigen
      не русский
      Jan 3, 2015




      Het heeft voor mensen zoals ik geen zin om te praten over het Jezusgebeuren. Ik geloof niet dat Jezus als in een sprookje is opgestaan uit zijn dood. En dat god deze wereld en mij gemaakt heeft. Ik heb god proberen te vinden op aanraden van een aantal mensen op straat die voor hun gemeenschap bijbeltjes uitdeelden (ze wilden het geen kerk noemen,) en wat mensen die bij mij aan de deur kwamen. Het lukte niet bepaald, en toen ik een stukje uit de bijbel las vond ik het ook merkwaardig dat god (de "schrijver" van de bijbel) de dag/nacht cyclus creëerde vóór hij de zon maakte, vond ik dit maar raar en onlogisch. Ook vond ik dat het verhaal van Noah sterk merkwaardig was. (De dieren en mensen aan boord pasten met zijn allen op een houten schip, terwijl er miljoenen diersoorten bestaan, er was dus ook plaats voor al het voedsel voor deze dieren, de zee rees hoger dan de bergen wat de opvarenden eigenlijk had moeten doden door het tekort aan oxigenium. Het zal ook wel koud geweest zijn op ongeveer tien kilometer hoogte. Als dit allemaal overleeft zou zijn zou men er vanuit moeten gaan dat daarna geen genetische mutaties hebben opgetreden bij het voortplantingsproces, er waren van elke diersoort maar twee aanwezig. (Je weet wat er gebeurt als broer en zus een kindje proberen te krijgen.) En dan nog niet eens te praten over al het voedsel dat verwoest was op de aarde. De voedselketen zou gewoon niet meer kloppen daarbovenop.) Kortom, ik vind dat de bijbel weinig meer is dan onlogisch. En daardoor ook een van mijn vele redenen om het bestaan van god te betwijfelen. Er zijn ook nog veel meer dingen die ik zou kunnen voorleggen om god ten twijfel te laten vallen. Maar dit doe ik niet omdat ik nu zie dat ik al een vreselijk lange tekst heb geproduceerd. Ik vindt het niet erg dat het Christendom (of welke andere religie dan ook) bestaat. Wel zou ik er tegen zijn dat de nadelen van het Christendom een grote invloed zouden hebben op mijn leven. Wat gelukkig niet het geval is. Ik ben totaal open voor het idee van een god. Het tegenbewijs van al deze feiten hierboven zou mij een grote stap dichterbij brengen. Daarna pas zal ik dieper gaan nadenken over wat u geschreven heeft.

      Deze tekst is lang, en ik vraag mij af of u deze zal lezen.
      ·
      Pälle _
      Jan 31, 2015




      of je post je levens verhaal ergens anders Hansie?
      Hans S
      Jan 31, 2015




      +Μαrιeημs
      Ja, ik heb het gelezen, hoor....ik kan er alleen niets mee..
      Ga naar JEZUS toe, de maker van (o.a.) de (menselijke) vagina, want Hij is God.
      Hans S
      Jan 31, 2015




      +Fuark Bro!
      Iemand die me Hansie noemt, doet me gelijk denken aan iemand uit Noord-Holland....

      Ik klets op het internet, wat ik maar wil..het zijn maar woorden en het is maar tekst.

      Ik kan ook dit typen: ßðüþúíðþ®éðüíúü®íóíö ßñ

      Wat maakt het uit?!
      Pälle _
      Jan 31, 2015




      +Hans S ah Hans, Gelderland is het . je hebt gelijk je kan plaatsen wat je wil op het internet, maar als anderen zich er aan storen om diverse redenen heet dat dus asociaal.
      ik zie ook dat je de alt & ctrl toets onder de knie hebt. ▲▼▲
      ·
      Hans S
      Feb 2, 2015




      Verwijderen
    2. +Fuark Bro! Jij wilt je laten storen, omdat je dat prettig vindt, en om mij een asiocaal te noemen, dat geeft jou een speciaal soort genot, en dat komt omdat je denkt dat je god bent, en als je zegt dat dat niet zo is, dan lieg je, maar dan geeft dat ook weer een speciaal soort genot in jouw hersencellen.
      Jij wilt het in PRINCIPE altijd met me oneens zijn, wat dan ook weer een speciale kick geeft en zo ga je al kickend en genietend door het leven.
      Helemaal fantastisch, dus.......???!!!
      ==========
      Je bent verloren zonder JEZUS Christus, God almachtig!
      не русский
      Feb 2, 2015




      +Hans S Waarom is men eigenlijk verloren zonder Jezus? 
      Pälle _
      Feb 2, 2015




      +Hans S ah je vermeid feiten om er omheen te lullen en vragen om te draaien en niet te beantwoorden.
      had het niet anders verwacht ;)
      Hans S
      Feb 3, 2015




      +Μαrιeημs
      Omdat JEZUS God is, en wie ontkent dat dit zo is, is niet alleen knettergestoord, maar verdient ook voor altijd te branden in de poel van vuur, om daar GEDWONGEN te moeten belijden dat JEZUS Heer is.
      Hans S
      Feb 3, 2015




      +Fuark Bro!
      Fijn voor jou!
      не русский
      Feb 3, 2015




      +Hans S Waarom ben ik knettergestoord als ik niet denk dat Jezus God is? Iedereen is op zijn eigen manier opgevoed en heeft blijkbaar ook niet de zelfde mening over wat logica is. 
      Hans S
      Jul 8, 2015




      +Μαrιeημs
      Je kunt vast een aardig persoon zijn en je bent zeker lief als je slaapt, maar de waarheid is nu eenmaal dat God als mens op aarde kwam in de gestalte of hoedanigheid van JEZUS Christus.

      Daar geloofde ik vroeger ook geen bal van, dus ik was toen ook van lotje getikt, za'k maar zeggen.
      Metal Mania
      Oct 2, 2016




      Dat God als mens op aarde kwam in de gestalte van Jezus ? Gast ga eerst de bijbel eens lezen voordat je uitspraken doet.
      Hans S
      Oct 2, 2016




      +Sjaak van Eekelen
      Ga jij 'ns ergens anders met je sjaak ekelen, ja?
      Metal Mania
      Oct 2, 2016




      Waarom zou ik ? Jij wilt toch interessant doen met je geloof. In dat geval zeg ik simpelweg ga de bijbel eens beter lezen.

      Verwijderen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.