zaterdag 23 februari 2013

Welkom op Xandernieuws


Naar aanleiding van dit artikel schreef ik dit topic.

Wie "Xander" ook is (hij is te beroerd om meer over zichzelf te vertellen); het is duidelijk dat hij zwaar onder de indruk is van wat satan allemaal aan waanzin en gruwelijks uitspookt.

Nu geef ik op mijn site ook best veel aandacht aan dat aspect, maar dat heb ik gemeen met mijn 'baas' (meester) JEZUS, die gedurende zijn missie op aarde constant in gevecht was met die schurk, en waarover we kunnen lezen in de evangeliën, maar in feite in de hele Bijbel, want JEZUS en YHVH=GOD zijn één.

Ik kreeg in mei 2009 van "Xander" te horen dat ik het teveel over "hel en verdoemenis" had op die site van hem, maar kijk eens naar wat hij zelf aan GRUWELIJKS produceert op zijn site.

Ik had het trouwens VOORAL over JEZUS, en ook nadat ik een IP-ban van hem kreeg toen ik langskwam op zijn site onder de namen "Ik, zei de gek" en "Christiaan".

Ik kijk nog regelmatig naar wat hij aan nieuws te melden heeft en ik verwonder me vaak over de drang die hij kennelijk heeft om relatief veel topics te produceren.

Doet hij dat om mensen te informeren of vanwege de "kijkcijfers"?

Wat is zijn motief?

Mijn motief is simpel: ik had het een en ander te vertellen op die site, totdat ik daar niet meer mocht komen en toen besloot ik zelf een site te maken via punt.nl en later via Blogger.

Ik raad trouwens iedereen aan om een eigen site te beginnen als je niet de mond wil worden gesnoerd door een ander die denkt dat 'ie God is.

God is mijn Vader, en dat is JEZUS,  die één is met de Vader, en van die geweldige God wil ik getuigen op mijn site.

Ik lees nooit van "Xander" op zijn site wat hij zelf van God=JEZUS vindt.

Hij heeft het wel over JEZUS, maar wat hij er zelf van vindt en waarom hij in de HERE Jezus Christus gelooft, vertelt hij niet.

Da's raar...nietwaar?

Ik heb nu even niet zoveel te melden, behalve dat JEZUS eraan komt, maar dat maakte ik onlangs al duidelijk via dit topic en ik heb nu weer even tabak van alle aandacht die satan wordt gegeven via al het SLECHTE nieuws dat er is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.