maandag 13 mei 2013

Weg met dit koningshuis - operatie waxinelichthouder

13 mei, 2013 at 13:56
Het zal niet gebeuren, en hij heeft al zijn hele leven de gelegenheid gehad om erover na te denken, maar het zou Willem-Alexander alsnog sieren als hij het volgende zou zeggen;

“Mensen, het is natuurlijk van de zotte dat ik deze functie van staatshoofd heb verkregen op basis van GEBOORTE in plaats van VERDIENSTE en een DEMOCRATISCHE stem van het volk, en zelfs als ik weet dat de meerderheid van de Nederlanders mijn koningschap steunt, dan nog vind ik dat het niet deugt dat ik zomaar koning en staatshoofd ben geworden omdat ik slechts deel van een familie ben die -terecht of ten onrechte- door veel Nederlanders op handen wordt gedragen, en daarom treed ik af als koning en vind ik dat er presidentsverkiezingen dienen te worden gehouden opdat een waarlijk gekozene door het volk mijn functie kan overnemen, zonder de poespas die bij een koningshuis lijkt te horen, en met een salaris dat redelijk is, in plaats van het achterlijke hoge bedrag dat ik jaarlijks verdien bovenop de rijkdom die ik al heb”.



Het zal niet gebeuren, want velen hebben belang bij de status quo, maar het zou de man alsnog sieren indien hij dit zou besluiten en het ook onmogelijk zou maken dat zijn vrouw of zijn broer het van hem zouden kunnen overnemen door bemoeienis van zijn moeder.


Nederland dient weer een republiek te worden, met meer macht voor de provincies en minder macht voor de staat, om te voorkomen dat Nederland (ooit nog) deel is van de FASCISTISCHE Europese Unie, want hoezeer de andere landen ook dreigen, en zeker het ‘politbureau’ va de EU: in principe kan Nederland nog altijd uit dit MONSTERLIJKE PROJECT stappen, dat de ROOMSE EU is.


Het zal niet gebeuren omdat teveel mensen gehersenspoeld zijn door de PROPAGANDA dat dit land een koningshuis nodig zou hebben, of deel zou moeten uitmaken van een project wat al tijdens de tweede wereldoorlog door NAZI-Duitsland en NAZI-Amerika werd uitgedokterd (de verenigde staten van Europa) namens het Vaticaan en de luciferiaanse Jezuïeten, maar wenselijk is het wel.

HONDSDOLLE gewapende politieambtenaren storten zich op een NORMAAL PERSOON,
namens dit KRANKZINNIGE 'Koningshuis' dat in dienst staat van het DUIVELSE Vaticaan!

"Ik ben NORMAAL: deze zogenaamde monarchie is GESTOORD!"

The Nazis and Fascists who Founded the European Union
http://ezekiel38rapture.blogspot.nl/2011/09/nazis-and-fascists-who-founded-european.html




Het gekkenhuis van Bilderberger Bea

 

Zo gaat dat in dit steeds KRANKZINNIGER wordende land

 

Theelichthoudergooien contra abortus provocatus en euthanasie

 

DOOD AAN NEDERLAND! - 'Dan liever de lucht in'

 

SIEG HEIL namens de EU en het SATANISCHE Vaticaan

 

De uitverkoop van Nederland aan de Roomse SATANSKERK

 

 

Leve de republiek? Nee, leve KONING JEZUS!

 

 

Trek vooral NIET deze BEERPUT open! 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Zie: HTML-tags in reacties toepassen en open met deze link een nieuw tabblad of nieuwe pagina om de aanwijzingen te kunnen raadplegen.